Nytt Kane & Lynch-spel reggat

Robot
Medlem
Nytt Kane & Lynch-spel reggat

Kane & Lynch tyckte jag var helt underbart, med en riktigt riktigt bra handling! Underbart spel! Ser verkligen fram mot en uppföljare!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jag hade faktiskt svårt för det och orkade inte ens spela färdigt, lade av när man varit i sydamerika en stund... Spelet hade dock potential och kändes verkligen som en oslipad diamant, skulle vara skoj om uppföljaren blir bättre


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Kane & Lynch var ett riktigt härligt spel.

Inaktiv

Jag spelade till PC, hatade kontrollerna, single player var inte engagerande och multiplayer upplevelsen fick vårat lan att införskaffa Q3 istället då vi ledsnat på L4D.

Medlem

"Kane & Lynch 2 : Revenge of the Gamespot employee"

Tyckte ettan var okej men... kunde behövt liiiiite mer slipande...

Medlem

Ettan hade potential att bli ett riktigt bra spel, men tyvärr blev det inte mer än dugligt. Hoppas att de tar tillvara på vad de har och verkligen sköter om tvåan, för jag är sugen på en bra uppföljare.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

nja, fan kom på nått nytt istället.. varför göra en uppföljare om ettan inte direkt blev så där bra?

Det enda med ettan var ju att storyn var cool. Men Ai'n sög ju rätt kapitalt.


signatur
Medlem

Gillade ettan och helt klart värda de 79kr jag gav för det i början av detta år. Väntade med att köpa det då jag hört så mycket dåligt om det. Visst var det oslipat här och där och lite väl kort kanske, men fortfarande kul. Ser fram emot nästa spel.

Medlem

Med tanke på hur buggigt det nuvarande K&L är (jag har inte hunnit spela en halv bana ens) - så tycker jag de borde fixa en patch innan de börjar på något nytt...

Medlem

1an var OK, inte värt fullpris men endå OK. Storyn va riktigt bra! Så hoppas storyn inte sviker i 2an nu


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ettan var nog ett av dom sämsta spel som jag har kört.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

nja, fan kom på nått nytt istället.. varför göra en uppföljare om ettan inte direkt blev så där bra?

Ibland kan jag tycka att det är spelen som kanske inte blev så bra men hade potential som borde få uppföljare. De riktigt bra spelen är oftast redan så bra som de kan bli och då kan man gå vidare.

P.S. Notera mitt användande av ordet "ibland", första ordet i första meningen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Mitt Kane and Lynch ligger inplastat i spelhögen, kanske är dags för mig att dra igång det.

Medlem

Varför behöver vi ett till Kane & Lynch när det kommer ett riktigt Heat-spel?


signatur
Inaktiv

Oooh, dyrkar 1an.

Medlem

Älskar konceptet, så hoppas att Kane & Lynch 2 blir mer av en succé.

FM-guru
F.d. Sisyr

Som jag har väntat på detta. Det första spelet hade enorm potential men misslyckades rätt ordentligt (det ska dock tilläggas att jag gillade spelet). Förohhpningsvis har ma nlärt sig en läxa, och i så fall kan det här bli den höjdare det första spelet borde ha varit.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Älskar konceptet, så hoppas att Kane & Lynch 2 blir mer av en succé.

this. Väldigt oslipat spel, hoppas på att dom tar sig i kragen inför nästa del.

Medlem

Kane & Lynch var hur kul som helst.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kommer ihåg att ettan fick mängder av kritik, jag gillade däremot spelet, storyn och spelets stämning gillade jag extra mycket. Ser fram emot en två med lika stark story, och coop-inslag.

1
Skriv svar