43 miljoner döda i BF 1943

Medlem

Wardancer, du kan göra snabba vändningar i planen:) gör en loop samtidigt som du roterar planet så du hamnar med "magen" ner. Stora långa vändningar gör man bara när man är säker på att man inte har nån i hasorna, eller för att få höjd.

Flyga upp och ner gör det mycket enklare att göra kluriga manövrar över bergskammar och liknande, rotera planet hela tiden så motståndaren inte får nån kläm på vilket håll du ska svänga... Så fort det blir tydligt vilket håll du ska svänga så är det färdigt om det är nån som är någorlunda ok att flyga som jagar dig.

Medlem
Skrivet av GREY_task:
Skrivet av IceMan:

xbox spelarna van över Hitler?

naaa, kamasaki piloter o tobaks-tuggande jänkare.

Han kanske menade att sexboxarna dödade mer än vad Hitler gasade judar?

Medlem

Jag vill se en xbox spelare möta en PC spelare.
efter att PC spelaren korssat xbox spelaren pga bättre kontroll, kan vi alla ta det här snacket igen :>


signatur

R.I.P The_maxx

KoP
Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag vill se en xbox spelare möta en PC spelare.
efter att PC spelaren korssat xbox spelaren pga bättre kontroll, kan vi alla ta det här snacket igen :>

Nä.. det "här snacket" ska avslutas. Eftersom det börjas kännas old och whine över det hela.

Medlem
Skrivet av Bazti:

Grattis Xbox!

Synd att Dice ej låter PC spelarna döda 43 miljoner, de skulle nog gjort det mycket snabbare

Så sant ;P


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem

Går otroligt sakta för PS3, dem är uppe i ca 32 miljoner frags nu.
Tippar att dem når 43 på söndag


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av IceMan:

Jag vill se en xbox spelare möta en PC spelare.
efter att PC spelaren korssat xbox spelaren pga bättre kontroll, kan vi alla ta det här snacket igen :>

Nä.. det "här snacket" ska avslutas. Eftersom det börjas kännas old och whine över det hela.

IceMan är gammal så det passar ju :heart:


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Vad är detta gnäll om vem som skulle gjort det snabbast, fan är det sandlåde nivå på detta forum. Vem som skulle gjort det snabbast av PC och X360 är totalt ointressant, det kommer vi aldrig få reda på.

123
Skriv svar