Fallout 3-DLC plåtat till Playstation 3

Robot
Medlem
Fallout 3-DLC plåtat till Playstation 3

Ska bli rikigt kul med dlc till detta.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Jag är lite trophie-bög så jag undrar om någon vet om fler trophies kommer?
Väldigt glad att jag kommer kunna ladda ner det här om ett tag : ) Fast det blir nog inget Anchorage för min del. Vill ha Point Lookout också, behöver verkligen miljöombytet


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Avstängd

Woohoo, synd att man redan spelat alla på PC. Broken steel och Point lookout är helt klart de bästa expansiornerna, mest värde för pengarna!

Medlem

Bättre att de köper spelet till PC

Medlem
Skrivet av NatsuX:

Jag är lite trophie-bög så jag undrar om någon vet om fler trophies kommer?
Väldigt glad att jag kommer kunna ladda ner det här om ett tag : ) Fast det blir nog inget Anchorage för min del. Vill ha Point Lookout också, behöver verkligen miljöombytet

Yes, de slänger med nya trophies till dessa DLC.:heart:

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av NatsuX:

Jag är lite trophie-bög så jag undrar om någon vet om fler trophies kommer?
Väldigt glad att jag kommer kunna ladda ner det här om ett tag : ) Fast det blir nog inget Anchorage för min del. Vill ha Point Lookout också, behöver verkligen miljöombytet

Yes, de slänger med nya trophies till dessa DLC.:heart:

Gud vad trevligt : )


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Fan vad jag längtar till Oktober! GOTY versionen med allt DLC till PS3, som jag fattat de. Blir köp direkt!

Medlem

Trevligt att även ps3 ägarna ska få DLC materialen strax, ska precis sätta mig och börja spela spelet på min PC, ska bara leta patcher först


signatur

Game long and prosper

Medlem

Enda riktiga "problemet" jag hade med Fallout 3 på PC var att det var så oerhört fult, även på högsta inställningar osv. Kanske är värt att köpa GOTY-utgåvan som man har med Oblivion också? Tycker gott att Bethästa kan släppa Fallout och fortsätta på sin kära Elder Scrolls-serie, det är där de hör hemma.


signatur
1
Skriv svar