Filmad genomgång av PES 2010

Robot
Medlem
Filmad genomgång av PES 2010

Ja det kändes väldigt stelt och regisserat haha, japaner japaner. Frågan är om man ska satsa på pes eller fifa.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Rätt kul att det bara var en kille som pratade engelska
Hoppas de släpper en demo av spelet så man har en chans att testa och jämföra med FIFA.

Medlem

PES har ett bra gameplay, men stel animering och lite fult. FIFA mer lättillgängligt och Pro Mode.
Valet har alltid varit enkelt för mig:FIFA

Medlem

Märklig video, kändes väldigt regissserad :).
Tycker taktikdelen verkar bra dock, skönt att dom utveklar lag vs individen lite mer.

Om jag minns rätt var det inget demo förra året för PES? Hoppas dock dom släpper ett i år.

Medlem

PES 2010 blir ett givet köp. Gött med mer taktiskta alternativ till matcherna. Grafiken må vara sämre än FIFA men PES levererar alltid bättre gameplay.

Inaktiv

roliga japaneser haah . mest roligt när snubben nickar och säger hai flera gånger.


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

PES ett enkelt val.. som alltid.

Medlem

Har aldrig riktigt fallit för PES. De känns så stelt, hoppas på demo så man kan jämföra me FIFA, men de lär bli FIFA igen då de enligt mig har en större upplevelse.

Medlem

Det där med spelarkorten såg intressant ut.
Kommer nog skaffa PES i år, då FIFA inte riktigt har imponerat de senaste åren.
Äsch, jag kommer nog skaffa båda och jämföra.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar