Spana in gitarren till Guitar Hero 5

Robot
Medlem
Spana in gitarren till Guitar Hero 5

Hoppas den klickar på strummern när man spelar, alla andra gitarrerna sög jämnfört med GHII's gitarr.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv

tycker själv att gh3 gitarren är bäst. fast wt\metallica har skönare strumbar eftersom den är större och har en urgröpning.

Medlem
Skrivet av General_Toxer:

Hoppas den klickar på strummern när man spelar, alla andra gitarrerna sög jämnfört med GHII's gitarr.

Ehh.. Alla gitarrer från GH3 och uppåt har clicker.

Medlem

Man får hoppas att den funkar, dom gitarrer som jag har fått med GH spelen har varit trasiga... Vissa knappare funkar inte, trasig strum osv.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tycker fortfarande att gh3 guran är mest troo metal!

Medlem

Hade varit kul om de gjorde en "squeal-knapp" som man måste nudda efter strumbaren för att göra pinch harmonics

Hade kanske varit lite svårt att göra men hade varit skojj...

Tycker f.ö att GH III-gitarren i sin enkelhet är den överlägset bästa

Medlem

Börjar bli trött på de här gitarrerna, det är samma modell och det börjar bli tjatigt de ändrar bara färg och sånt, det är dags att komma med en ny modell.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Som sagt så är GH III gitarren, Les Paul, den bästa. Det är någonting med WT guran jag inte gillar. Den känns klumpig och oprecis.

Medlem

/orgasm

Medlem

Får se om det blir ett köp någon dag. Behöver en andra gitarr också då någon jävel spillde öl på den gamla, så nu är den helt åt helvete.

Som sagt, får se.

Inaktiv

"samt att du hittar samma reliefer som sitter på den oranga, gula och gröna freten för att göra det enklare att hitta rätt."

Är det bara jag som saknar dom? Har endast på den gula


signatur

/ Lixom

Medlem

Nej tacka vet jag Logitechs gura till PS3:an

Medlem

Skit i gitarren, det är ju trumsettet dom ska lägga ner allt arbete på! Det var ju hur fail som helst i GHWT...löda skiten med gummi liksom!!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar