Nya bilder från Duke Nukem Forever

Robot
Medlem
Nya bilder från Duke Nukem Forever

meh gör klart spelet da.. verkar ju hur coolt som helst.

Medlem

På hela skiten!

Medlem
Medlem

Är intressant hur 3D Realms gör tvärtom jämfört med dom andra spelföretagen.
I stället för att släppa lite bilder då och då på spelet, så släpper dom inget. Sen när hela skiten läggs ned, då börjar dom publicera lite bilder.

Inaktiv

Är inte på is, arbetet har fortsatt sedan 12 Maj, sa Mr Broussard i en kommentar inte för allt längesedan på Shack.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Medlem

De kan lägga ner hans spel men inte fan kan de stoppa Duke från att sparka stjärt! Breaking the fourth wall? No. Kicking it to pieces!


signatur
Medlem
Skrivet av Håkan:

Är intressant hur 3D Realms gör tvärtom jämfört med dom andra spelföretagen.
I stället för att släppa lite bilder då och då på spelet, så släpper dom inget. Sen när hela skiten läggs ned, då börjar dom publicera lite bilder.

haha aa , tror dom lever i tvärtom-landet.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Håkan:

Är intressant hur 3D Realms gör tvärtom jämfört med dom andra spelföretagen.
I stället för att släppa lite bilder då och då på spelet, så släpper dom inget. Sen när hela skiten läggs ned, då börjar dom publicera lite bilder.

De gjorde ju även lite tvärtom genom att inte göra färdigt ett enda spel under 12-13 år.

Kom tillbaka, Duke. Jag saknar att längta efter dig.

Skitbra monstermodeller fö.

Medlem

Så jävla patetiskt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

en intressant detalj är att allt som publiceras på facebook ägs av facebook...

Skrivet av Remus:

Så jävla patetiskt.

Nej.

Medlem

Jag har fortfarande en tro på att spelet kommer att släppas förr eller senare. Om det stämmer som 3D Realms påstår i sin stämningsansökan så förstår jag helt och fullt varför de är förbannade men sättet de visar detta på är aningen barnsligt. Jag tror dock det finns en större tanke bakom detta och det är även all PR som de får helt gratis, sedan skadar det ju inte om folk tror att anledningen är att de är sura på Take Two då de ju slår två flugor med en smäll på det här sättet.

Medlem

Ser dock najs ut helt klart i 'Nukem-anda ^^ Vore dock dutt och mustigt om dom lyckades färdigställa det.

Medlem
Medlem

lite Beholder-stil på den flygande bläckfisk-saken. Mysigt.

Medlem

Kul dom bryr sig att släppa bilder nu när allt är åt helvete.. alla år när dom "jobbade" på spelet släppte dom inte ett jävla skit..

MFC
Medlem

what is that smell... ah vapor


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Your face, your ass...what's the difference.

Medlem

haha lol mmm det kanske kmr releasas till slut

Medlem

Jag fascineras över att folk blir exalterade när utvecklare efter 13 års arbete inte kan visa upp något som ser mer avancerat ut än Painkiller och Serious Sam.

Tänk om en studio som Bioware skulle fått den tiden att göra ett rollspel.

Inaktiv

Att dom inte bara ger upp...

Medlem

Nu får de ta och ge sig, ska kläderna vara på eller inte? Oseriöst...

Medlem
Skrivet av andymikel:

Jag fascineras över att folk blir exalterade när utvecklare efter 13 års arbete inte kan visa upp något som ser mer avancerat ut än Painkiller och Serious Sam.

Tänk om en studio som Bioware skulle fått den tiden att göra ett rollspel.

Så sant, så sant.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Jag fascineras över att folk blir exalterade när utvecklare efter 13 års arbete inte kan visa upp något som ser mer avancerat ut än Painkiller och Serious Sam.

Tänk om en studio som Bioware skulle fått den tiden att göra ett rollspel.

Nu ere ju så att spelet inte utvecklats av samma folk hela tiden, 3d realms har genomgått åtskilliga förändringar inom deras företag under åren, samt så har DNF startats om 3 ggr från scratch.

Så det är ju inte 13 år på samma version.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av andymikel:

Jag fascineras över att folk blir exalterade när utvecklare efter 13 års arbete inte kan visa upp något som ser mer avancerat ut än Painkiller och Serious Sam.

Tänk om en studio som Bioware skulle fått den tiden att göra ett rollspel.

Nu ere ju så att spelet inte utvecklats av samma folk hela tiden, 3d realms har genomgått åtskilliga förändringar inom deras företag under åren, samt så har DNF startats om 3 ggr från scratch.

Så det är ju inte 13 år på samma version.

13 år delat på 3 omstarter är fortfarande 4 år och 4 månader per spel.

Medlem
Skrivet av Salmonella:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av andymikel:

Jag fascineras över att folk blir exalterade när utvecklare efter 13 års arbete inte kan visa upp något som ser mer avancerat ut än Painkiller och Serious Sam.

Tänk om en studio som Bioware skulle fått den tiden att göra ett rollspel.

Nu ere ju så att spelet inte utvecklats av samma folk hela tiden, 3d realms har genomgått åtskilliga förändringar inom deras företag under åren, samt så har DNF startats om 3 ggr från scratch.

Så det är ju inte 13 år på samma version.

13 år delat på 3 omstarter är fortfarande 4 år och 4 månader per spel.

Ungefär lika länge som det tog att göra HL2:P
(Även om Valve snickrade ihop en grafikmotor på den tiden)

Medlem

Grym marknadsföring? Jag tror också att det kommer att släppas förr eller senare.

12
Skriv svar