Mirror's Edge-DLC till PS3 gratis

Robot
Medlem
Mirror's Edge-DLC till PS3 gratis

Antagligen för att de har insett att ingen vill betala hela 80 spänn för ett fjuttigt time trial-läge som borde funnits med i spelet från början.

Medlem

Nice, men mitt ME köpte jag från USA så frågan är om det denna eu DLC fungerar på mitt spel. För i amerikanska storen så kostar det fortfarande pengar.

Håller på att dra ner för att testa...

Inaktiv
Medlem

Tackar så mycket.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Najs! Laddat ner det nu.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Skrivet av Darkseed:

Antagligen för att de har insett att ingen vill betala hela 80 spänn för ett fjuttigt time trial-läge som borde funnits med i spelet från början.

Rör sig väl om en handfull extra banor, som ska vara riktigt välproducerade och roliga?

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Antagligen för att de har insett att ingen vill betala hela 80 spänn för ett fjuttigt time trial-läge som borde funnits med i spelet från början.

Mitt spel hade time trial med från början i alla fall (pc), men du kanske inte lyckades hitta dit?
Spelet var bara en aning för kort och hade en oengagerande story. Är väl onödigt att kasta skit med rykten som inte stämmer?

Jag antar att de syftas på time trial-paketet med banor som inte ens är baserat på en stad, massa block som svävar uppe i luften och ger infvägar till nästa checkpoint.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Precis 80:- gör varken till eller efter...

Medlem

Haha, jag som tänkte köpa det idag när jag såg priset på rocks 300-400kr tror jag det var, känns lite fail att jag inte köpte det nu såhär på efterhand ^^


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Inaktiv

Grattis till PS3 ägarna då.

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Grattis till PS3 ägarna då.

Ty, ska tankas snarast.

Medlem

Varför inte till 360 också
Men kul för ps3-ägare

Medlem

Till PC också?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar