Nästa Tomb Raider en nystart?

Robot
Medlem
Nästa Tomb Raider en nystart?

Vette fasiken, lite blandade förhoppningar men som den gamer jag är så hoppas jag på det bästa.

Medlem

Att det fortsätter bli bättre...

Medlem

Ännu större bröst denna gång?

Medlem

bröstanimationer från DOA4! =P

Medlem
Inaktiv

Sa de inte det förra gången också de skulle releasa TR? :S

Hennes bröststorlek är tydligen, om man ska tro utvecklaren, ett misstag sedan första spelet. Någon klåpare till utvecklare som inte hade måtten rätt.
Eftersom att hon tydligen skulle föreställa skaparens syster så blev han lite upprörd :P. Men det kan iofs bara vara töntiga rykten.

Medlem

Megan Fox ska ju spela henne i Filmen. Sägs det iaf.

Medlem

palla megan fox

Medlem

http://www.xbox360achievements.org/news/news-3121-Tomb-Raider...

Lite mer info, plus länk till bilder med bättre kvalité. Survival-horror för Miss Croft alltså, tjaa, om man tänker att det inte är Tomb Raider så kan det mycket väl bli überlicious. Återstår att se.

Medlem

Mega: Jag ser inga bilder där, eller tittar jag fel?

Medlem

Hmm, har inte Eidos sagt typ inför varje Tomb Raider spel som släppts efter TR3 att dem alla skall ha varit en "nystart för serien"?

Medlem

"I nya spelet får vi se e "ung och oerfaren Lara Croft", sägs det." Men ja, ser fram emot det!

Gameplaymässigt låter det intressant, samt att Toby Gard är med och designar. Gillar inte nya grafiska designen däremot, senare generationers Lara har inte precis haft orealistiskt stora bröst så tycker inte om hur Lara ser ut på de konceptbilderna.

Även om det är en yngre Lara.

Medlem

Får man gissa på Laras första äventyr.

Medlem
Medlem

Här är en till länk med mer info och bilder med bättre kvalite:

http://gamersyde.com/news_next_tomb_raider_will_be_open_world...

Medlem
Skrivet av Brandter:

Hennes bröststorlek är tydligen, om man ska tro utvecklaren, ett misstag sedan första spelet. Någon klåpare till utvecklare som inte hade måtten rätt.
Eftersom att hon tydligen skulle föreställa skaparens syster så blev han lite upprörd :P. Men det kan iofs bara vara töntiga rykten.

Jag har också läst det någonstans och det stämmer.

Är det inte att de hade en procentmätare för bröststorleken och någon hade satt den på 160% eller något vilket de skeppade med?

*Wikipedia*

Fasen varför täcker inte Wikipedia detta under någon triviasektion? Det är ju viktig info.

Medlem

tycker TR serien funkar bra som den är, förutom att cameran är väldigt irriterande ibland. Så en ny grafikmotor kanske är det enda som krävs...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar