5 miljoner miste livet i Battlefield 1943

Robot
Medlem
5 miljoner miste livet i Battlefield 1943

Synd att dom alltid segar med att släppa spel till PC, där i stort sätt alla spel gör sig bäst på.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Synd att dom alltid segar med att släppa spel till PC, där i stort sätt alla spel gör sig bäst på.

Nej det för dom inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag bidrog med lite av dessa kills dock en droppe i havet men ändå,,,

Medlem

Helt jävla sjukt. Fy fan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Synd! Att de inte räknades för de 43 miljonerna ^^

Xbox har nu nästan 28 miljoner och PS3 har bara knappt 15 miljoner

Medlem
Inaktiv

Det måste gå ganska snabbt att fixa detta? Varför inte vänta till 100 miljoner? Har 500.000 köpt det på Xbox 360 går det ganska snabbt xD

Medlem

själv är man inte så bra ännu och dör mer än vad jag dödar xD


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem
Skrivet av Haziza:

Synd att dom alltid segar med att släppa spel till PC, där i stort sätt alla spel gör sig bäst på.

nej?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

eh bf föddes ju till pc ? vem fan spelar såna här spel till konsoll med en kontroller... helt segt ju.

Medlem

Sämsta jävla lanseringen dock. Har ju fan inte gått att spela en enda gång. Plus att jag löste in ett 48timmars guld, för sen inte kunna komma in på EAs servrar... Tack för det liksom.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Haziza:

Synd att dom alltid segar med att släppa spel till PC, där i stort sätt alla spel gör sig bäst på.

nej?

Jo.

Medlem

Så länge dice inte får tummarna ur att släppa det på PC så kommer det vara en svagt ökande försäljning. När PC släppet drar igång dock så kommer det nog skjuta i höjden med försäljningen.

Medlem

Barnsligt att klaga på konsoler hela tiden bara för att man själv föredrar pc.

Jag själv spelar absolut mest på pcn fortfarande och har lirat pc spel sedan wolfenstein tiden.
Lirar fortfarande mycket strategi och lite mmos på pcn.

Utveckligen har dock gått framåt på konsolsidan och det går mycket väl att spela sådana här spel på konsol över nätet nu.

Larvigt att klaga på konsolerna, dumma kommenterer som "vem fan vill spela ett sånt här spel på konsol med kontroll?"
Tydligen ganska många om man ser till siffrorna..

Har själv en 360 och ps3 och jag spelar mer än gärna spel som Cod4 och detta i soffan framför tvn.
Likaså sportspel, rpgs, och actionspel.

Det GÅR ju faktiskt att spela både pc och konsol, man behöver inte betee sig som en 12 åring som skriker att den ena är bättre än den andra.

De har båda sina styrkor.

Får erkänna att jag saknar tiden då pcn var fps kung dock, sista online fpset jag spelade ordentligt var nog Battlefield 2.
Känns som resten som kommit efter det bara varit usla konsolportar tyvärr :/

Medlem

Fasen att jag missade min chans att delta i den här striden^^
Har försökt komma in på trial versionen men kan inte ansluta till EA servern...så vet inte om jag törs köpa spelet nu


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av BigD:

Barnsligt att klaga på konsoler hela tiden bara för att man själv föredrar pc.

Jag själv spelar absolut mest på pcn fortfarande och har lirat pc spel sedan wolfenstein tiden.
Lirar fortfarande mycket strategi och lite mmos på pcn.

Utveckligen har dock gått framåt på konsolsidan och det går mycket väl att spela sådana här spel på konsol över nätet nu.

Larvigt att klaga på konsolerna, dumma kommenterer som "vem fan vill spela ett sånt här spel på konsol med kontroll?"
Tydligen ganska många om man ser till siffrorna..

Har själv en 360 och ps3 och jag spelar mer än gärna spel som Cod4 och detta i soffan framför tvn.
Likaså sportspel, rpgs, och actionspel.

Det GÅR ju faktiskt att spela både pc och konsol, man behöver inte betee sig som en 12 åring som skriker att den ena är bättre än den andra.

De har båda sina styrkor.

Får erkänna att jag saknar tiden då pcn var fps kung dock, sista online fpset jag spelade ordentligt var nog Battlefield 2.
Känns som resten som kommit efter det bara varit usla konsolportar tyvärr :/

word.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

måste säga att spelet e så långtråkigt man kan inte vinna upp nåt o banorna blir uttjatade sjukt tråkigt spel..

Medlem

Nu är X360 uppe i 18 000 000 frags!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ps3 - 15314519

xbox 360 - 28.346860 frags

tror nog allt det är mer 360-ägare till spelet

Medlem

Vilka siffror, jag undrar vad GTA IV hade samlat ihop under de första 24 timmarna.

Medlem
Skrivet av Aiek:

ps3 - 15314519

xbox 360 - 28.346860 frags

tror nog allt det är mer 360-ägare till spelet

Eller så spelar ps3 ägarna bara mindre helt enkelt
Men sannolikheten för det är rätt så liten

Medlem

men vafan, orkar man vänta på PC versionen då? -.-

Medlem
Skrivet av Aiek:

ps3 - 15314519

xbox 360 - 28.346860 frags

tror nog allt det är mer 360-ägare till spelet

Helt klart så har 360 en hel del fler ägare. Men jag trodde faktiskt inte att det var så pass stor skillnad att det var dubbelt så många som spelade det till 360.

Kan en liten del bero på att unga människor blir utlåsta ifrån PSN Store eftersom de ej har ett giltigt kontokort för betalning över internet.

Medlem
Skrivet av FunnX:

måste säga att spelet e så långtråkigt man kan inte vinna upp nåt o banorna blir uttjatade sjukt tråkigt spel..

Spelet e ju löjligt billigt orka klaga, gå till Cod4 eller Bf2 public då, 1942 hade inga unlocks eller trophies så live with it att det inte finns så mycket att göra mer än att njuta av spelet.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Synd att dom alltid segar med att släppa spel till PC, där i stort sätt alla spel gör sig bäst på.

Sega stenåldersmänniskor, spelkonsoller har funnits i över 20 år, och har haft fps spel redan då, men fortfarande har inte pcfolk lärt sig lira på konsol ?

Hur svårt är det ? Jag som egentligen är inbiten pc Quake spelare klarar att spela skjuta spel hur bra som helst på konsol,
och ändå är jag en trög person på att ställa om mig till annan spelstil,
och om jag som är trög kan hantera skjuta spel på konsol då borde alla kunna det,
dom som inte klarar det tycker man verkligen synd om alltså.
Att vara trögare än mig med att kunna lära sig annan spelstil då är det fanimig illa.

Medlem
Skrivet av BigD:

Barnsligt att klaga på konsoler hela tiden bara för att man själv föredrar pc.

Jag själv spelar absolut mest på pcn fortfarande och har lirat pc spel sedan wolfenstein tiden.
Lirar fortfarande mycket strategi och lite mmos på pcn.

Utveckligen har dock gått framåt på konsolsidan och det går mycket väl att spela sådana här spel på konsol över nätet nu.

Larvigt att klaga på konsolerna, dumma kommenterer som "vem fan vill spela ett sånt här spel på konsol med kontroll?"
Tydligen ganska många om man ser till siffrorna..

Har själv en 360 och ps3 och jag spelar mer än gärna spel som Cod4 och detta i soffan framför tvn.
Likaså sportspel, rpgs, och actionspel.

Det GÅR ju faktiskt att spela både pc och konsol, man behöver inte betee sig som en 12 åring som skriker att den ena är bättre än den andra.

De har båda sina styrkor.

Får erkänna att jag saknar tiden då pcn var fps kung dock, sista online fpset jag spelade ordentligt var nog Battlefield 2.
Känns som resten som kommit efter det bara varit usla konsolportar tyvärr :/

Jag håller med dig helt, bra trött på alla som klagar. Jag har själv gått ifrån PC till 360n och när man väl lär sig hantera en handkontroll så fungerar det bra.
Varför klaga på något man inte klarar själv??
Det går faktiskt att höja sensitiviteten på joyarna om man föredrar lite snabbare rörelser.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Aiek:

ps3 - 15314519

xbox 360 - 28.346860 frags

tror nog allt det är mer 360-ägare till spelet

Helt klart så har 360 en hel del fler ägare. Men jag trodde faktiskt inte att det var så pass stor skillnad att det var dubbelt så många som spelade det till 360.

Kan en liten del bero på att unga människor blir utlåsta ifrån PSN Store eftersom de ej har ett giltigt kontokort för betalning över internet.

Du har inte tänkt på att Xbox 360 kom ut 2 år före PS3 ?
Alltså 360n har sålts i 2 år innan ps3 kom ut,
det är ju minst sagt en fördel med sålda maskiner.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Helt klart så har 360 en hel del fler ägare. Men jag trodde faktiskt inte att det var så pass stor skillnad att det var dubbelt så många som spelade det till 360.

Spelet släpptes ett dygn tidigare på Xbox också så att fler potentiella köpare hade hunnit skaffa spelet när "tävlingen" började.

Medlem

Ge mig PC-versionen ! så sugen =p

12
Skriv svar