Bilder från Forza 3

Robot
Medlem
Bilder från Forza 3

tycker spelet är mycket intressant, men, jag kommer aldrig skaffa en xbox

Medlem

Man kan iaf lungt säga att graffen börjar bli bra, även om det ser plastigt ut på sina ställen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Forza-spelen har alltid sett lite plastiga ut jämfört med Gran Turismo-spelen och detta är inget undantag. Forza 3 kommer säkert bli ett riktigt kul spel, men jag är och förblir ett GT-fan.


signatur

One man can make a difference

Medlem

Ser ju filmiskt ut, kanske för mycket...

Medlem

<stavningspolis>"Ferrari" stavas det faktiskt</stavningspolis>

Forza3 och GT5 är ju två konsollspel som man riktigt ser fram emot!

Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om vilket som ser bäst ut, båda ser riktigt bra ut och båda serierna är kul att köra!

Medlem

Synd att de inte kommer bli lika bra som GT5 då. Med tanke på alla x360 ägare.

Medlem
Skrivet av GDJb:

Synd att de inte kommer bli lika bra som GT5 då. Med tanke på alla x360 ägare.

Grattis, dagens dummaste påstående.
Huruvida GT5 eller Forza 3 blir bättre KAN du inte veta innan båda har släppts.

Personligen föredrar jag Forza, på ps2's tid var det GT som var kung, men nu.. Näää

Hursomhelst, ser mumsigt ut, can't wait.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Forza har aldrig vart nåt för mig,
orka vara gräsklippare eller käka grus jämt,
PGR spelen var bäst på 360n och Grid var mer min stil.

Medlem
Skrivet av GDJb:

Synd att de inte kommer bli lika bra som GT5 då. Med tanke på alla x360 ägare.

Så du har spelat forza 3 och GT5?

Medlem

Älskar Forza 2. 3:an ser ut att bli riktigt bra


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Orka tjafsa om vilket spel som är bäst!

Båda spelet verkar vara bra och först måste spelen släppas innan jämförelsena kan börja!

Medlem
Skrivet av Aero2000:

Forza-spelen har alltid sett lite plastiga ut jämfört med Gran Turismo-spelen och detta är inget undantag. Forza 3 kommer säkert bli ett riktigt kul spel, men jag är och förblir ett GT-fan.

Mycke av dagens bilar består av plast

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2710730.aspx

dagens grafik är välldigt plastigt, svårt o få det naturligt då ljuset är ett mäktigt fenomen.

nog tycker jag gt ser lika plast ut.

http://gamer.blorge.com/wp-content/uploads/2009/06/gt5-prolog...

orka tjöta om vilket som är bäst, smaken är som baken. Skulle alla tycka lika skulle vi ha ett parti, ett land.. bla bla bla..
Jag är tacksam över att det kommer fler spel, gillar att ha något att välja.

Medlem

Runk runk:)


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem

Forza 3 ser riktigt bra ut är ett stort fan av forza så det är klart att det blir ett köp:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av Aero2000:

Forza-spelen har alltid sett lite plastiga ut jämfört med Gran Turismo-spelen och detta är inget undantag. Forza 3 kommer säkert bli ett riktigt kul spel, men jag är och förblir ett GT-fan.

Mycke av dagens bilar består av plast

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2710730.aspx

dagens grafik är välldigt plastigt, svårt o få det naturligt då ljuset är ett mäktigt fenomen.

nog tycker jag gt ser lika plast ut.

http://gamer.blorge.com/wp-content/uploads/2009/06/gt5-prolog...

orka tjöta om vilket som är bäst, smaken är som baken. Skulle alla tycka lika skulle vi ha ett parti, ett land.. bla bla bla..
Jag är tacksam över att det kommer fler spel, gillar att ha något att välja.

Haha ja visst består dagens bilar mest av plast:D

Ja, jag skrev inte mitt inlägg för att säga vilket som är bäst, jag sa bara va jag tyckte. Sen så vet man ju inte hur något av spelen ser ut när de kommer ut heller, då fotografiska bilder inte är helt rättvisa originalet..


signatur

One man can make a difference

Inaktiv

Ingen "wow" grafik här inte, men ska bli kul att lira.

Medlem

Längtar, längtar och längtar!

Som hängivet bilsportsfan och har spelat mycket GT och Forza, så måste jag nog ge min röst till Forza. GT börjar kännas föråldrat och saknar glöd.

PS. Är inte heller ngt xbox fanboy efterosm jag dessutom äger båda konsolerna.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Forza har aldrig vart nåt för mig,
orka vara gräsklippare eller käka grus jämt,
PGR spelen var bäst på 360n och Grid var mer min stil.

Haha samma här
Men DiRT är min favorit och jag längtar på tvåan!

Jag tyckte det var ful grafik i Forza 2, bilarna såg, som ni sa plastiga, eller cell-shadade ut. Och som sagt orka vara gräsklippare. Detta är ju ett riktigt hardcore spel.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Forza har aldrig vart nåt för mig,
orka vara gräsklippare eller käka grus jämt,
PGR spelen var bäst på 360n och Grid var mer min stil.

Du ska se att spelet blir roligare när du håller dig innanför banan

Medlem

forza o gt är spel för folk med tålamod och sinne för bilkörning Jag själv blir äcklad över hur bilen beteer sig i dirt, grid, nfs mm.. Bästa mitt imellan spelet är viper racing, det var riktigt skoj. Så arkad spel ska va

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av Juno Reactor:

Forza har aldrig vart nåt för mig,
orka vara gräsklippare eller käka grus jämt,
PGR spelen var bäst på 360n och Grid var mer min stil.

Haha samma här
Men DiRT är min favorit och jag längtar på tvåan!

Jag tyckte det var ful grafik i Forza 2, bilarna såg, som ni sa plastiga, eller cell-shadade ut. Och som sagt orka vara gräsklippare. Detta är ju ett riktigt hardcore spel.

Jo faktiskt är Dirt ett grymt spel trots att man även där käkar grus och ibland stångas med träd som ett fyllo,
Att man gillar Dirt är ju att det är riktigt bra och rolig rallykörning,
och håller med dig om att Dirt 2 lär bli nåt grymt

Inget ont sagt om Forza, men det är lite för mycket av det verkliga för mig, Gran Turismo däremot och Dirt är mer sånt som passar en.
Men man gläds ju med alla Forza fans att dom kommer ju få ett sjujäkla bra spel med Forza 3.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

forza o gt är spel för folk med tålamod och sinne för bilkörning Jag själv blir äcklad över hur bilen beteer sig i dirt, grid, nfs mm.. Bästa mitt imellan spelet är viper racing, det var riktigt skoj. Så arkad spel ska va

Precis, det är ju just att det faktiskt krävs lite känsla för hur sent man kan bromsa, hur hårt man kan gå på gasen ut ur kurvorna och vilken linje som fungerar som gör det roligt, inte bara att trycka gasen i botten och styra.

1
Skriv svar