Darkest of Days - en unik shooter?

Medlem

verkar trevligt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av READON:

Ser riktigt bra ut. Hoppas bara på en Release till PC

http://www.youtube.com/watch?v=bdKL7z7i1Ts&NR=1

Verkar så (läs texten när kartan är uppe)

Även denna i slutet: http://www.youtube.com/watch?v=BK8cnI24wWU&feature=related

Medlem

Det liknar Alliance The Silent War som f.ö. har lagts på is p.g.a. utvecklarna fick ett erbjudande av folket bakom second life att utveckla en ny motor till det eller något sådant. De hade ingen finansiering för AtSW.

Medlem

Ser lite linjärt ut...

Medlem

Fan va tråkigt, först ser man bilden på startsidan och man blir skit glad de ser ju skit bra ut, men sen när man ser filmen jäklar va besviken man blir verkligen ett kasst spel, Alla gubbar i spelet är själmordsbenägna och grafiken är inte så bra, mm om man gillar spel där man slaktar motsåndarna så är de här spelet för dig

Medlem
Skrivet av PB08:

Fan va tråkigt, först ser man bilden på startsidan och man blir skit glad de ser ju skit bra ut, men sen när man ser filmen jäklar va besviken man blir verkligen ett kasst spel, Alla gubbar i spelet är själmordsbenägna och grafiken är inte så bra, mm om man gillar spel där man slaktar motsåndarna så är de här spelet för dig

"Alla gubbar i spelet" "kasst spel". Har jag missat något eller har du redan spelat igenom spelet och/eller sett mer än resten av oss?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Tyckte det såg rätt tråkigt ut tills jag lästa vad spelet handlar om: Din karaktär kidnappas från sin tid bara ögonblick innan hans död. Bakom kidnappningen står en mystisk organisation som har ett uppdrag åt dig - du måste resa tillbaka till viktiga tidpunkter i den mänskliga historien. Detta är det enda som kan rädda människans framtid.

Medlem

Lär bli riktigt häftigt, lätt att jag ska skaffa detta och ta dö på "viktiga" personer.. hoppas man kan skapa sin egna framtid..

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Lär bli riktigt häftigt, lätt att jag ska skaffa detta och ta dö på "viktiga" personer.. hoppas man kan skapa sin egna framtid..

Låter väldigt osannolikt då det skulle krävas enormt mycket mer arbete

Medlem

Ankh.. det finns flera klipp på spelet på you tube kolla där så förstår du vad jag menar.

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Lär bli riktigt häftigt, lätt att jag ska skaffa detta och ta dö på "viktiga" personer.. hoppas man kan skapa sin egna framtid..

Dödar man folk som "glöder" (alltså antagligen de "viktiga" personerna) får man höra ljudet av the **** hitting the fan.
Källa


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

FML
Medlem
Skrivet av hehehe:

Såg lite stelt ut

Håller med.
Kolla bara på första scenen med 3 cowboys (vid 03.00), och en sätter sig ner och sen ska resa sig upp. På 1 frame reser han upp.

Inaktiv

Ser nice ut. Man får väl hoppas på det bästa

Medlem

längtar efter att få se från pompeji och romare, det kommer vara så fett coolt och hela spelet verkar var riktigt intressant, ska hålla koll på detta.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Liknar det assasins creed?-.-
Nej haha. Lite samma slags tema bara kanske.
Det är ju en xbox 360 där bak. Kommer det även till det tror ni eller bara Pc?

edit: ja de kommer till xbox 360 o PC

Medlem

Verkar som ett rätt så originellt koncept, må jag säga. Hoppas hoppas.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Ser ju helt klart intressant ut, ska man kanske ta och kika närmare på vid release.

Medlem

När ska de göra ett Lord Of The Rings-spel där man får försvara Helms Deep med maskingevär?

Inaktiv
Skrivet av Forcie:

Time Commando?

http://www.gamespot.com/pc/action/timecommando/index.html

Helt klart, grymt spel för övrigt!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

"Du kommer fajtas under rådande tidsperiods förutsättningar men även med för tiden moderna vapen - vad sägs till exempel om att skjuta laser i skyttegravarna under första världskriget?"

Ööh... va? Där rök mina förhoppningar om att spelet hade kunnat bli bra.

Tänkte precis samma sak.
Laser kan man redan använda och har kunnat en längre tid, det är dock "olagligt" då det är ett okonventionellt vapen som orsakar onödigt lidande.
Man kan annars sätta upp en laserkanon som sveper över ett fält och gör alla blinda på en gång. Inte helt hyggligt.

Medlem

Kan bli bra, kan bli dåligt.

Medlem

Såg häftig ut faktiskt, springa runt med framtids vapen och meja ner romare såg jag på youtube.. lol


signatur

Wai

Medlem

lå¨ter lite som timesplitters

Medlem
Skrivet av Grön:

Jag tycker att videon visade ett rörigt projekt som inte ens utvecklarna verkar kunna greppa, det vore ju kul om det hela bara vart dåligt presenterat men det lilla gameplay man fick se var för mig lika förvirrande som killens utseende. Vågar inte hoppas på något annat än ytterligare ett spel i mängden som försöker tillföra något nytt men istället gör en björntjänst.

Håller med till 100%, riktigt illa presenterat, man märkte att killen inte hade koll på vad han pratade om och saker som han presenterade som ny, unika och spännande är ju bara saker man har sett ett flertal gånger på senare år.

Jag tror: flopp!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

De borde kanske ha lånat en spelmotor ialf. Ganska ovärt att generera hundratals hektar land när du bara ska leka herren på täppan med några indianer.

Medlem
Skrivet av dawah:

När ska de göra ett Lord Of The Rings-spel där man får försvara Helms Deep med maskingevär?

Dåligt.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

12
Skriv svar