Mass Effect 2 förklarat

Robot
Medlem
Mass Effect 2 förklarat

Spoiler i slutet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

GEIF GEIF!!!!

Medlem

Hej på dig, HUUUUUUUUUUUUUGE SPOOOOILER, hur mår du? För jag mår inte så bra längre.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Buuhuu spoilers, ska inte köpa spelet nu.

HELL NO! Geif game.

Medlem

Nästan så att man tjuvskjuter i kallingarna.

Medlem

Ok, smuttig spoiler... :/

Nån som vet om man kan lira coop i 2'an?

QRT
Medlem

Skitspoiler wtf! idioter

Medlem

Ooooh j-vlar i helvete vad jag är sugen på Mass Effect 2 nu! En liten spoiler, men inte så farlig tyckte jag. "Det är inte målet, utan resan som räknas".

ME2 är ett utav de få spelen som jag kan tänka mig förhandsboka redan nu.

Medlem

Vill ha faktorn är fortfarande skyhög!

Medlem

Illa, illa med spoiler.

Föreslår varning i nyhetstexten.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Okej... Det han säger om Shepard är inte direkt någon nyhet. Det finns tidigare artiklar som för fram att du kommer spela Shepard i halva spelet, och även den första teasern skvallrar om vad som händer i spelet. Sluta va så besvikna på något ni redan visste!

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Okej... Det han säger om Shepard är inte direkt någon nyhet. Det finns tidigare artiklar som för fram att du kommer spela Shepard i halva spelet, och även den första teasern skvallrar om vad som händer i spelet. Sluta va så besvikna på något ni redan visste!

Du missförstår. Folk gnäller på att BioWare avslöjar ett av sluten utan förvarning (något som vore strängt förbjudet på deras officiella forum, btw), inte på att de "avslöjar" huvudkaraktären.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

vafan håller utvecklarna på med?
de spoilar ju för fan hela spelet. har hållt mig undan i princip allt material hittills just av den anledningen men så läser jag "utvecklardagbok". tänker att det ska handla lite om dom tekniska aspekterna av spelets utveckling men allt de gjorde var att berätta att systemet är sig likt och spola så mycket keymoments av storyn de bara kunde.
fuck you bioware.

Medlem

Väldigt spännande, jag är ännu mer taggad på att skaffa Mass Effect 2 nu.

Spoilern tycke jag inte spelar någon roll, men jag håller med om att det kanske borde finnas en varning för folk som bryr sig om sånt.

Medlem

Baaaah, ge mig spelet already!

Oh well, ME2 kommer att vara episkt. <3

Medlem

Kommer nog ändå definitivt att fixa ME2

Medlem

Förstår inte riktigt poängen med att döda av main karaktären mitt i spelet, händer det mig blir det instant reload tillbaka till senaste saven, vill tro också att många andra tänker likadant.

Medlem

^- Eller så ser man förbi allt detta gamla löjliga Hollywood tjafs om att alltid hjälten överlever och glädjer oss åt att dom inte försöka gjuta spelet i samma form som har gjorts tusen gånger tidigare utan endast ett fåtal gånger.

Medlem

Var dom tvungna att spoila... Fast dom kanske bara luras? Man kan ju hoppas iaf.

Medlem

Looks nice.
Ser mörkare ut än ettan, kommer nog bli svårt att vara 100% god - man kanske skulle vara elak istället.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Älskar mass effect:heart:

Men jävla spoiler:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Eller så ser man förbi allt detta gamla löjliga Hollywood tjafs om att alltid hjälten överlever och glädjer oss åt att dom inte försöka gjuta spelet i samma form som har gjorts tusen gånger tidigare utan endast ett fåtal gånger.

Det är skillnad mellan en film och ett spel där man spelar som en karaktär i ett helt spel innan och tycker om, för att sen den karaktären ska dö och det är förväntat att man ska fortsätta på spelet med en annan karaktär, känns helt fel bara.

Medlem

Jag tycker det ser kul ut. Det känns som att Bioware håller på att ta rollspelen till en helt ny nivå nu, ska bli skoj att se var detta tar vägen.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

LÄNGTAR!! ÄLSKAR ETTAN!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Givet köp. Lite spoiler inget som stör. Men inga fler nu...

Ti.
Medlem

Förstår inte vari spoilern ligger - Mer allmän information. Spelet kan ju sluta på flera sätt och man säger även att allt man gör i spelet spelar stor roll inför slutet. Det är ju som att säga: spelar du spelet som att du kommer att dö i slutet så kommer du faktiskt få göra det. Big fucking deal. Bra, tycker jag.

Medlem
Skrivet av Ti.:

Förstår inte vari spoilern ligger - Mer allmän information. Spelet kan ju sluta på flera sätt och man säger även att allt man gör i spelet spelar stor roll inför slutet. Det är ju som att säga: spelar du spelet som att du kommer att dö i slutet så kommer du faktiskt få göra det. Big fucking deal. Bra, tycker jag.

Nej, det är ju ingen big deal att de berättar att ens huvudkaraktär kan dö. Det blir ju verkligen en överraskning ifall man dör då. Istället för att få en smärre chock av att ens huvudkaraktär just dog och eftertexterna rullar så visste man precis att det skulle hända och bryr sig knappt. För mig är det iallafall en ganska stor spoiler.

Hela videon var i princip en spoiler.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Helt insanely taggad på ME2!! Blir att skapa nya sparfiler för varje val man gör i spelet xD Replay x2000 inc!

Medlem
Skrivet av Pert:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Eller så ser man förbi allt detta gamla löjliga Hollywood tjafs om att alltid hjälten överlever och glädjer oss åt att dom inte försöka gjuta spelet i samma form som har gjorts tusen gånger tidigare utan endast ett fåtal gånger.

Det är skillnad mellan en film och ett spel där man spelar som en karaktär i ett helt spel innan och tycker om, för att sen den karaktären ska dö och det är förväntat att man ska fortsätta på spelet med en annan karaktär, känns helt fel bara.

Tror det är din hjärna som under längre tid utsatts för samma gamla idèer om och om igen, tror det är operation som gäller i ditt fall för att avlägsna delarna som blivit utsatta.

Nä, men skämt o sido. Börja tänk lite utanför boxen så kanske du inte upplever "nya" saker som att dom bara känns "fel.

12
Skriv svar