Guitar Hero 5 - första låtarna klara

Robot
Medlem
Guitar Hero 5 - första låtarna klara

I see.. Children of Bodom and nothing else.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Queens Of The Stone Age - "Make It Wit Chu" måste väll ändå vara tråkig och spela, iaf på gitarr då man spelar samma nästan hela tiden? Förutom solot som är så skönt

Nice med kings of leon och children!! WOAH!

Medlem

då ska kossan mjölkas igen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Väldigt bra. kommer nog bli ett köp för mig! PS3 någon? Partyplay?

Medlem

kings of leon, coldplay och beck verkar bra, men är det tillräckligt för ett köp? nej


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

har skippat metalica och greatest hits, men här blir det ett köp

Medlem

Musik simulatorer i all ära. Men Guitar Hero´s "Ko" Måste snart vara helt torr och det enda man får ut när den mjölkas ytterligare är bara mjölk pulver från Japan (inte för att spelen produceras i japan) men innehållet är av samma klass. Den sista droppen av riktig mjölk som man kunde trycka ut var Guitar Hero Metallica (som var det bästa GH sedan 1an och 2an i mitt tycke) Enda jag kan se är Kings of Leon och Iggy Pop som kan falla mig i smaken av låtar "Som-kan-vara-sköna-att-spela"

Blir snart att konventera helt och hållet till Rock Band.

Medlem

Kings of leon! Men ack va jag ogillar vad Neversoft gjorde med GH...

Medlem

Lust for Life är ju en av världens fetaste låtar och hade de släppt fler i klass med den så hade det vart köp direkt. Trist att de tar Dylans version av "All Along..." istället för Hendrix som enligt mig är mycket bättre och förmodligen roligare att spela.

Fast ärligt talat så tycker jag att Neversoft & Activision borde lära sig av Rock Band och ge ut fler låtar digitalt istället för den otroliga smörja som de har ute för tillfället, 3 låtar har jag sett värda för köp (Jessies Girl är ju given) men det mesta annat får mig i princip att böja mig över toalettstolen med fingrarna på väg ner i halsen. Fy skäms!


signatur
Medlem

Synd att de valde Dylans version av All along the watchtower. Det är ju ett gitarrspel, och då finns det knappast någon mer lämplig än Jimi Hendrix.

Medlem

Kan det inte komma lite mer ball ball musik, Iggy pop, Billy Idol, Smashing pumpkins medmera,

U2 finns väl det inte heller nånting av ?

Får väl lägga till några mer favoriter, David Bowie, Elvis Presley,
Och några låtar av Chris Rea, då tänker jag mest på låtarna The road to hell och Auberge. Sköna låtar det.

Redaktör

Slashneed - Den dag det kommer ett spel där man ska härma framträdandet måste Iggy/Stooges toppa setlisten. Jag menar... Iggy är gud.


signatur
Inaktiv

Jaja. Children of Bodom i alla fall : )

Medlem

Grymt kass låtlista. Hittills.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Men va kasst,kassa låtar, ingen av dessa låtar kommer ha nån rolig chart, möjligtvis cob på trummor. tar dom med låtar efter högstbjudande? ska inte britney spears göra comeback? skulle inte förvåna mig om hon dyker upp som dlc.

Inaktiv

YES! Coldplay.

PaZ
Medlem

Song 2 har jag hört talas om, annars är det mest frågetecken. håller mig nog till metallica

Medlem

Grymt, äntligen CHILDREN OF BODOM!
Dock kunde dom ju ha valt en lite roligare låt, typ Living Dead Beat ( http://open.spotify.com/user/fl3jm/playlist/3UVL5FiOMRDpjEKAV... ). Men man måste ju ha dubbla kaggar för att klara av låtarna, och det är ju inte helt lätt ens då iom att pedalerna har samma känsla som vanliga symaskinspedaler.

Medlem

När tänker de ta med Frank Zappa?

Medlem

Hahaha guitar hero 13 xD Det skulle ha låtit det


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ojojoj, Darkest Hour - Demon(s)! Den har jag velat spela på Rock Band sen spelet kom till Sverige

Angående mjölkningen ur serien, börjar detta bli lite löjligt. Kan de inte komma på ett bra interface och annat som saknades i World tour och släppa musikpaket som Harmonix gör?

Medlem

http://open.spotify.com/user/really/playlist/4G3wZSezo4LEobRQ...

Ni kan lyssna på alla låtar förutom 2 där. Om ni nu sitter med Spotify. Inga jätte höjdare enligt mig, men GH:WT var iofs heller inte så bra.

Medlem

Yay, Darkest Hour - Demon(s)! Grymt bra låt , och solot i den låten lär bli kul att spela

Medlem
Inaktiv

Jag är ingen som köper alla dessa spel. Varför gör dom inte ett släpp via PSN/Xbox Live?

Dessa filer borde ej vara så stora?

Medlem

verkligen ingen imponerande lista...där e väl 4-5 ok men resten suger rätt bra

Medlem

Kings of Leon är riktigt bra! Detta kommer bli ett köp! Dom andra låtarna är ju oxå bra

Medlem

Men trök, Nu när de tar Med Children Of Bodom så tar de inte med Needled 24/7


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

Demon(s), Grymt najs att de tar med någon vettig låt ialf!

12
Skriv svar