Film från Hearts of Iron III

Robot
Medlem
Film från Hearts of Iron III

Spelserien är så jävla bra, men det gör sig inte direkt bra på film - speciellt för "utomstående".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nu är det inte långt kvar... På releasedagen ska mobilen stängas av, dörren låsas, flickvännen tyglas och Europa brinna.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Faktist aldrig spelat ett HoI spel men tycker att EUIII är riktigt bra så det kanske blir ett köp av detta.

Medlem

Favorit som hörs här hemma ofta är "Inte nu älskling, jag invaderar Polen!"


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

Men snälla, filmerna som dom släpper blir ju bara värre och värre. Ska dom göra filmer som visar spelet så behövs åtminstone en röst som förklarar vad i helvete dom sysslar med. Personen vars jobb är att hypa HoI3 måste ta fingrarna ur näsan och börja använda hjärnan.

Medlem

Har aldrig spelat ett HoI spel och som ni säger verkar inte filmen vara rättvis mot spelet? Tror säkert det kan vara kul om man är insatt, men jag som sitter i kanten blir bara uttråkad då jag inte får en bild av vad det egentligen handlar om.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Har aldrig spelat ett HoI spel och som ni säger verkar inte filmen vara rättvis mot spelet? Tror säkert det kan vara kul om man är insatt, men jag som sitter i kanten blir bara uttråkad då jag inte får en bild av vad det egentligen handlar om.

Jag håller med.
Men ska nog ändå kolla in spelet då det släpps...
Möjligheten att slå tillbaka tyskarna (och deras "vänner"), samt ryssarna (om det nu går), är alltid lockande.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Skrivet av saru:

Nu är det inte långt kvar... På releasedagen ska mobilen stängas av, dörren låsas, flickvännen tyglas och Europa brinna.

Exakt samt att bunkra upp med armé mat :)!

Kan knappt bärga mig 7 augusti känns fortfarande långt borta.......

GE OSS ETT DEMO Johan


signatur
Skrivet av Mack:

Men snälla, filmerna som dom släpper blir ju bara värre och värre. Ska dom göra filmer som visar spelet så behövs åtminstone en röst som förklarar vad i helvete dom sysslar med. Personen vars jobb är att hypa HoI3 måste ta fingrarna ur näsan och börja använda hjärnan.

Kolla in på Youtube där finns många coola filmer som förklarar mycket. Läs även deras extremt stora utvecklar dagbok: ----> http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?t=379311

Och tro mig gott folk när jag säger att den nyutvecklade AI'n i detta spel har ni inte sett maken till i andra spel. Paradox är verkligen de ultimata strategi utvecklarna. :heart::heart::heart::heart::heart:


signatur
Medlem

En sån här film där man inte kan urskilja vad det står i interfacet man klickar i förtar lite av själva meningen med en film av ett strategispel.

Skrivet av Forcie:

En sån här film där man inte kan urskilja vad det står i interfacet man klickar i förtar lite av själva meningen med en film av ett strategispel.

Den finns ju på youtube med HD kvalitet. Där är ju bara att pausa och läsa när musen hovrar över olika delar i spelet så ser du.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Den finns ju på youtube med HD kvalitet. Där är ju bara att pausa och läsa när musen hovrar över olika delar i spelet så ser du.

Jag vet, det var mer en kritik av FragZones publicerande av ett suddigt inferno

Medlem

såg ut att hacka lite grann iaf. Men ser bra ut i övrigt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hua, ta över värden ser ut att bli riktigt riktgt svårt och ta en jävla tid med flera områden
men men kul kul )


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Huu, nu blev man ju riktigt sugen. Speciellt när man läst utvecklardagboken. AI:n låter som sagt riktigt intressant.

1
Skriv svar