Mechwarrior 4 snart gratis

Robot
Medlem
Mechwarrior 4 snart gratis

Underbart, way to go MS!

Medlem

Dags o damma av joysticken för att helt enkelt. "PEW PEW PPC!"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

hm,, kul spel på sin tid,, men jag tror jag ändrat min smak genom åren och idag skulle jag nog kräva lite mer variation av mechwarrior-spelen för att kunna njuta av dem.

Hm... undrar vad de skulle kunna göra inför kommande spel..?
Kanske låta våra mechs förvandlas till fordon (ungefär som transformers) så man kan åka lite snabbare över kartorna (och ge oss en illusion av att vi spelar ett mini-bil-spel).
Eller kanske ha med bättre mellansekvenser, låta oss mingla med andra karaktärer mellan uppdragen (lite som Wingcommander), ge lite mer variation av uppdrag (blir ju ganska tråkigt med alla uppdrag som går ut på att ta "Ta sig till A, döda allt, Ta sig till B, döda allt, Ta sig till C, döda allt. Banan avklarad")..

Medlem

Oj, det var stort av dem! Precis sådär ska man gå till väga för att göra bra PR inför en ny del i en gammal serie.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

hmm coolt, har nog inte spelat något av dem gamla mech warrior spelen men sett lite grann och dem verkade coola
Kört armored core 1 på playstation 1 en gång i tiden

Medlem

goodiee! soft jag testade aldrig fyran helt perfekt för mig nu

Medlem

Fantastiskt - efter att ha sett utannonseringen av "femman", ville jag spela fyran igen men kunde inte hitta den.

Ibland har man tur

Medlem
Skrivet av ghoül:

goodiee! soft jag testade aldrig fyran helt perfekt för mig nu

Håller med har inte heller testat 4, coolt!:up:

Medlem

Det står "tillhörande expansioner" men inkluderar det standalonen Mercenaries (vilken var bättre på alla sätt och vis)?

Medlem

Nice. Minns att det var grym känsla med joystick och throttle-spak.

Medlem

herregud, en klassiker! =D Dessa spel är så bra

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

(blir ju ganska tråkigt med alla uppdrag som går ut på att ta "Ta sig till A, döda allt, Ta sig till B, döda allt, Ta sig till C, döda allt. Banan avklarad")..

Är inte alla spel inom action/shooter genren baserade på just detta?

Medlem

Det va glada nyheter!

Jag antar att Vengeance ingår då också?

Ti.
Medlem
Medlem

Um... Vengeance är väl ändå originalspelet (fyran) - så det om något borde väl ingå...

Utmärkt initiativ som fler företag borde följa när de gör efterföljare till gamla "klassiker" om möjligt. Det är lite vågat sticka ut hakan ge bort föregångaren och riskera den nya titeln står sig slätt i jämförelse.
Personligen plöjde jag dock ner mest speltid i Mechwarrior 1 och 2 även om fyran inte var direkt dålig.

Medlem

är inte Mercinaries originalet?

Medlem

Nej, Mechwarrior 4: Vengeance är den kompletta titeln på fyran i serien. Mechwarrior 4: Mercenaries är en standalone-expansion för fyran.

Inaktiv

Först annonseringen av nya Mechwarrior och nu detta! Det är ta mig fan julafton tidigt i år

Skrivet av Randor244:

Nej, Mechwarrior 4: Vengeance är den kompletta titeln på fyran i serien. Mechwarrior 4: Mercenaries är en standalone-expansion för fyran.

Sant! Vill även minnas Mech4: Black Knight och 2 MechPacks.

Medlem

Å, ja, Inner Sphere och Clan MechPacks. Gratis redan dock

1
Skriv svar