Första bilderna på Alien Breed Evolution

Robot
Medlem
Första bilderna på Alien Breed Evolution

OOoOooh!!! Awesomeness!!!
Först AvP3,, och nu det här
Is a good day to be a colonial marine
*turns on the motiontracker*

(Visst, inte exakt samma frenchaise *stavkontroll*, men Alien Breed är baserad väldigt mycket på Aliens filmen)

Medlem

"franchise" stavas det

Hade hoppats på att Team 17 skulle innovera lite mera och gjort det till ett FPS. Gillade verkligen de ursprungliga Alien Breed till Amigan, men spel har utvecklats en hel del sedan dess... Kan visserligen bli kul, men riktig 3D hade varit roligare.

Medlem

Wee, Alien Swarm har ju fyllt tomrummet efter det ursprungliga Alien Breed, men det här ser ju ruskigt lovande ut! Coop är dock ett måste!

Jh
Medlem

Härligt hoppas det dyker upp rörliga bilder snart..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

*drool*

Kan rekommendera Shadowgrounds som finns på Steam, väldigt mycket Alien Breed-vibbar.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Medlem

oooh Alien Breed, Assassin, Project-X och Body Blows till amiga va suveräna, team 17 kan göra fina spel!!

Hoppas och tror på ett schysst co-op spel me grannen

Medlem

Dom gjorde väl också "Pinball fantasies" har jag för mig
Men jösses, är det 18år sedan man satt och spelade sig blodig på Alien Breed Co-op var roligast.
Kommer ni ihåg banan där det var helt släckt förutom några rödaktiga svaga lampor som lyste lite grann. Sen skulle man under tidspress hitta ut. Den klarade jag aldrig ut.


signatur

Jäh!

Medlem

Jag har fortfarande orginalet i spelhyllan. Grejtans spel.

Det jag vill se nu är lite sköna re-makes på Crusader: No Remorse och Crusader: No Regret - då blir det nostalgasm.


signatur
Medlem
Skrivet av CampKing:

Dom gjorde väl också "Pinball fantasies" har jag för mig
Men jösses, är det 18år sedan man satt och spelade sig blodig på Alien Breed Co-op var roligast.
Kommer ni ihåg banan där det var helt släckt förutom några rödaktiga svaga lampor som lyste lite grann. Sen skulle man under tidspress hitta ut. Den klarade jag aldrig ut.

Digital Illusions, dvs DICE gjorde väl Pinball Fantasies? Men ett No Remorse hade ju vart grymt att se en remake på

Medlem

Jaa ! äntligen.. älskade dom gamal alien breed och tower assult!!


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag har fortfarande orginalet i spelhyllan. Grejtans spel.

Det jag vill se nu är lite sköna re-makes på Crusader: No Remorse och Crusader: No Regret - då blir det nostalgasm.

Ja det är det grymmaste spelet ever, första spelet jag kommer ihåg som man kunde röja sönder fönster/glas i

Medlem

Det ser GRYMT bra ut faktiskt! Alien Breed var sjukt bra, vill minnas ett par uppföljare också. Tror sista (?) Alien Breed som kom när Amigan tyvärr nästan var helt övergiven stoltserade med att vara det första riktiga 3D-spelet till Amiga.

Det ska bli spännande att testa detta, ser ut som de uppgraderar allt precis lagom.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

oooh Alien Breed, Assassin, Project-X och Body Blows till amiga va suveräna, team 17 kan göra fina spel!!

Hoppas och tror på ett schysst co-op spel me grannen

Du får inte glömma spelet Super Frog, som jag tyckte var jävligt kul...

1
Skriv svar