Fuel-demo släppt

Robot
inK
Medlem
Fuel-demo släppt

Hittar inget på Playstation-store, har suttit och uppdaterat minst 10 gånger idag i väntan på Battlefield 1943.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

fail spel, fuel that is

Medlem
Skrivet av inK:

Hittar inget på Playstation-store, har suttit och uppdaterat minst 10 gånger idag i väntan på Battlefield 1943.

Psn har fortfarande inte uppdateras så FUEL kommer senare ikväll, inte för att någon kommer spela det men ändå.

Inaktiv

Måste testa. Jag tycker det ser lovande ut!

Medlem

Har inte direkt fått så positivt feedback, gnälls över stel fysik, tråkigt gameplay etc..

Lämnade tillbaka min version efter 2 veckor, med bara 3 dagars spelande kändes det inte som något att ha...tyvärr


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Lämnade tillbaka min version efter 2 veckor, med bara 3 dagars spelande kändes det inte som något att ha...tyvärr

Var får man lämna tillbaka brutna/öppnade spel?

Spelet ser fantastiskt ut på vissa gameplay-filmer samtidigt som fysiken på fordonen ser hemsk ut.

Medlem

Där ser man, jag som var på väg att tanka hem det från Demonoid på grund av att det inte fanns något demo. Sådana ska släppas veckan innan spelet når butikerna, inte månaden efter.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

@zyr0k: Först måste man lura folket och sen försöka charma till sig några till sålda exemplar, sen rullar man vidare tills nästa dynga.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Sug spel, rätt bra grafik men helt fel känsla. IG till Codemasters.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Seriöst fy fan vilket tråkigt spel! Ingen känsla alls grafik och miljöer ser tomt och tråkigt ut. usch

Medlem

Gillar motorspel, även arkadiska, men då ska dom va skoj på riktigt. Har slutat överväga en test nu, här vart det fu.. SOPPAtorsk.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skrivet av asdfg:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Lämnade tillbaka min version efter 2 veckor, med bara 3 dagars spelande kändes det inte som något att ha...tyvärr

Var får man lämna tillbaka brutna/öppnade spel?

Spelet ser fantastiskt ut på vissa gameplay-filmer samtidigt som fysiken på fordonen ser hemsk ut.

Eh ja fick sälja det alltså o fick 240 tillbaka på game stop

ligger alltså på -359:evil:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Peka fordonet mot nästa checkpoint, full gas å undvik lite träd här och där. Tråkigare spel får man leta efter.

Medlem

otroligt tråkigt och dåligt spel

Medlem

Jag tycker också att spelet var dåligt. Förväntade mig inte alls detta av Codemasters..

Medlem

Körkänslan är ju bättre i GTA3 för fan. Det ser fint ut men körfysiken är helt körd.

Inaktiv

Nä, Demot vart inge vidare, tråkigt som bara den..


signatur

One man can make a difference

1
Skriv svar