WAR gör en Conan

Medlem
WAR gör en Conan

"Det är glada tider för pensionerade MMO-lirare. Så sent som i går skrev vi om en liknande kampanj för Warhammer Online."

Age of Conan ska det väl ändå stå.

Medlem

Jupp, lite hastigt publicerat där


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Ska testat hellre war än conan

Inaktiv

Rekommenderar WAR före Conan. Har dock inte spelat sen jul så ska tebba gratisversionen nu och se alla förbättringar : >>

Medlem

ursch, warhammer är licka äckligt som vanligt.

Avinstallerat.

Medlem

Warhammer fy fan jag köpte ett Gamecard vid jul och det var sista chansen spelet fick själva spelet är nice men det laggar ju så förbannat! Endgame är helt värdelöst pga av allt lagg då jag kör Conan på high inställningar så får jag högre fps än då jag spelar WAR på medium och nu snackar jag om ute i spelvärlden då jag questar och så.

Men tier 1 är det roligaste jag har gjort PVP mässigt men sen blir det bara sämre och sämre.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Visst, warhammer laggar ibland men det är fortfarande spelbart. Det finns inte så många buggar nu. WAR är det självklara valet för mig, men kanske kommer testa conan någon gång i framtiden. Fast gör mythic sig av med GOA så skulle warhammer vara bättre

soi
Medlem

Vill man ha bra pvp så är de fortfarande daoc som gäller..

www.camelotherald.com

Medlem

Mm det var AoC som kom på idén att låta gamla subscribers få en liten gratistest igen.

Jee
Medlem

Blev lite sugen på att spela Warhammer igen för ett tag sen. Får se om det har blivit något bättre.

Skrivet av henks:

Mm det var AoC som kom på idén att låta gamla subscribers få en liten gratistest igen.

Den här 10-dagars grejen för gamla spelare har dock funnits för dom nord amerikanska WAR servrarna sen mars.


signatur

Eller inte?

Medlem

hellre conan än WAR. Jag har spelat båda sen release och har just nu gametime för båda. Finner ingen lust i att spela WAR nu. Men conan rullar på

Medlem

Trevligt, var ett tag sen jag spelade

Medlem

Tyvärr gjorde inte Lands of the Dead något till den helt urvattnade och tråkiga farmingen som äger rum på lvl 40

Får nog ge dom ett halv år till innan dom fixat endgame content som är värd att sätta tänderna i

Level 1 - 31 så förblir spelet det bästa pvp spelet där ute

Inaktiv

Måste testa igen

Medlem

Alla som testar igen - hoppas ni gillar det! Det gör iallafall jag
Adda mig om ni spelar på azgal, jag heter: wirsted.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hmm, hur länge kan man göra detta tro?


signatur

Videomupp

Medlem

Då var man tillbaka i Warhammer igen, och det var roligare än jag minns från när jag slutade. Rekommenderas varmt.

Vi ses på Karak Azgal.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Jag hade definitivt nappat på det här i våras...
Men nu väntar jag istället på att DDO ska bli gratis i Europa samt APB som släpps nästa år


signatur

Game long and prosper

gnu
Medlem

Vad lägligt. Det var bara någon dag sedan jag kollade om det fanns någon möjlighet för gamla subscribers att testa spelet gratis igen

Kul att karak-azgal finns kvar men sorgligt att det bara finns 4 eu servrar kvar

Medlem

Vem slänger ut nästa gratis invite då?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av gnu:

Vad lägligt. Det var bara någon dag sedan jag kollade om det fanns någon möjlighet för gamla subscribers att testa spelet gratis igen

Kul att karak-azgal finns kvar men sorgligt att det bara finns 4 eu servrar kvar

Hellre 4fulla än de 15 tomma som fanns förr;P

Medlem

Jag gillar att de har stängt rp servers och vissa andra mindre lowpop-servers = mer folk på de större serverna.

I början av WAR så hade det stora problem med optimiseringen och det flöt väldigt dåligt och laggade utan att man ens var över 10+ spelare.

Numera när jag spelar har jag inte upplevt ett enda större lagg, och jag har varit med och stormat Aldorf med 250+.

Fast det har ju mycket med hårdvara och minne att göra. Att sitta på en pentium 4 geforce 6600 1gig ram och förvänta sig att man ska maxa allt med 300+ spelare så är man ute och cyklar.

Medlem

Måste säga att jag trivs väldigt bra i WAR när jag testade igen. Kanon att de var gratis för nu har de nog fått än ny subscriber!

Medlem
Skrivet av henks:

Mm det var AoC som kom på idén att låta gamla subscribers få en liten gratistest igen.

Antar att du är ironisk, men för dem som inte fattar det så kan det ju vara bra att förtydliga. Själv reagerade jag i alla fall (också) på rubriken eftersom den får det att låta som att AoC var först. Vilka som var först har jag ingen aning om, vet bara att tex EvE har gjort det i många år.

Medlem
Skrivet av gnu:

Kul att karak-azgal finns kvar men sorgligt att det bara finns 4 eu servrar kvar

Det finns bra mycket mer än 4 eu servers kvar... du menar nog engelska servers.. och som någon annan sade, hellre 4 servers med action på än 10 halvtomma.

Rekommenderar Karak-norn, tror inte jag har uppleft ett sådant aktivt T1-3 på länge! (traditionellt sett brukar T3 vara rätt dött iom att alla vill ta sig till T4 så snabbt så möjligt genom pve)

Redaktör
Skrivet av ZkilfinG:

Själv reagerade jag i alla fall (också) på rubriken eftersom den får det att låta som att AoC var först. Vilka som var först har jag ingen aning om, vet bara att tex EvE har gjort det i många år.

Det där är en tolkningsfråga. Rubriken syftar som bekant på en väldigt aktuell väldigt uppmärksammad nyhet, jag tycker kopplingen dit är ganska självklar (särskilt om man läser båda nyheterna).


signatur
Inaktiv

Precis som v1ictory sade, hoppas ni som testar det tycker det är bra.
Ps. Kör azgal, namnet är "Farbrormelker"

1
Skriv svar