Command & Conquer 4 är på gång

Robot
Medlem
Command & Conquer 4 är på gång

Börjar bli tjatigt, CC & RA har inte varit bra sen de gick över till 3d imo. (inte nödvändigtvis av just den anledningen dock)

Medlem

Bring it! Måste klara C&C3 snart, kommit ganska långt i NOD kampanjen.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Medlem

Kan bli bra, men jag föredrar att man inte har flera byggnads/enhetsköer, något som de la till i C&C3. Blir ett lugnare och mer taktiskt spel då än tank spam. ^^ Filmerna är å andra sidan det som gör C&C, hoppas de inte sparar in på dem.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag vill ha Generals 3.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Intressant nog pekade de i riktning mot att EA försöker förnya, eller rentav förändra serien - en ständigt tillgänglig spelvärld, karaktärsutveckling med mera.

Intressant.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

ja ja EA, det räcker nu. Ge upp innan det är för sent.

Medlem

kul att dem försöker vidareutveckla serien Men var är Generals 2? Har hört att det inte är en av leadsens favorit serie men logiken säger juh att dem borde släppa ett nytt gens..
Finns fortfarande folk spelar och moddar det gamla generals
Mobila baser har ju fan funnit sen c&C 2 aka Tiberian sun där optionen fanns i skirmish och Lan att ha redeployable Mcv, vilket betyder att man kan fälla ihop mcv'n till ett fordon och bygga en ny bas nån annan stans, den features finns ju i c&C 3 och RA 3 också. Och att mcv'n faktiskt kan mosa tanks och infantery

Medlem

Ett nyt C&C!? Det hade man aldrig kunnat gissa.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Ett nyt C&C!? Det hade man aldrig kunnat gissa.

Hehe - Jo.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

en cool retrospective video som följde me artikeln på sidan 2
http://uk.gamespot.com/features/6213041/index.html?tag=topslo...

Medlem

Finns en screenshot på gamespot nu också

Medlem
Skrivet av ace84:

kul att dem försöker vidareutveckla serien Men var är Generals 3? Har hört att det inte är en a v leadsens favorit serie men logiken säger juh att dem borde släppa ett nytt gens..
Finns fortfarande folk spelar och moddar det gamla generals
Mobila baser har ju fan funnit sen c&C 2 aka Tiberian sun där optionen fanns i skirmish och Lan att ha redeployable Mcv, vilket betyder att man kan fälla ihop mcv'n till ett fordon och bygga en ny bas nån annan stans, den features finns ju i c&C 3 och RA 3 också. Och att mcv'n faktiskt kan mosa tanks och infantery

Skulle gärna se ett nytt generals.
Ihopfällbar MCV fanns redan i första RA om jag inte missminner mig.

Medlem

Generals 3? Ni menar väl 2?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Kan bli bra, men jag föredrar att man inte har flera byggnads/enhetsköer, något som de la till i C&C3. Blir ett lugnare och mer taktiskt spel då än tank spam. ^^ Filmerna är å andra sidan det som gör C&C, hoppas de inte sparar in på dem.

Fast att filmerna var så lågbudget och "cheesy" var väl lite vad som var charmen

Medlem

Vill också ha Generals 2!
Skulle spela Generals mer om det inte blev mismatch så jä**a ofta. :x

Medlem

mm om dem tog nätkoden från Ra 3 och den pimpade sage motorn och gjorde generals 2 så skulle de vara epic win och sen Frank klepacki och elller Hand zimmer till musik o ljud

Medlem

i got a present for you
C&C 4
it´s time to rock and roll

se you on the battlefield commander

nä ärligt talat spelar jag mest ra1 än de nyare spelen
alldeles förmycket overklighet sen ea tog över


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Tror jag ska installera First Decade igen, mumms blev lite smått sugen nu.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Så jävla löjligt. Kan inte EA istället för en gångs skull skapa en ny titel som kan stå på egna ben istället för att smutskasta en äldre favorit om och om igen? Det är ju så sjukt att världens troligtvis största spelföretag och utgivare är så rädda för att skapa något nytt och ta lite risker. Detta mjölkandet är tragiskt och osmakligt.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Så jävla löjligt. Kan inte EA istället för en gångs skull skapa en ny titel som kan stå på egna ben istället för att smutskasta en äldre favorit om och om igen? Det är ju så sjukt att världens troligtvis största spelföretag och utgivare är så rädda för att skapa något nytt och ta lite risker. Detta mjölkandet är tragiskt och osmakligt.

Dead Space, Mirror's Edge?

C&C3 var inte så dåligt och en stor del av EA-teamet består av före detta Westwood-medarbetare om jag inte minns fel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Gillar C&C men nu börjar det gå för långt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

de senaste bra spelet dom pumpade ut var CC Generals, har slutat köra den serien nu =/


signatur

I have spoken..

Medlem

Har bara kört RA3 ur serien, men det är skitkul! Bästa strategispelet jag testat

Medlem

What the!? är de en kraschad Kodiak jag ser coh Wolverines och nedbantade Mammoth MK2!?:D

är detta bilder från en mod som du försöker lura oss med.....?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Very nice haha

Medlem
Skrivet av skauninG:

Jag vill ha Generals 3.

Borde vi inte få tvåan först?


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av ace84:

en cool retrospective video som följde me artikeln på sidan 2
http://uk.gamespot.com/features/6213041/index.html?tag=topslo...

Den var faktiskt rätt schysst. Synd att de inte tog med Dune-serien också. Trots allt där ifrån allt började.


signatur

Just an honest man in a leather mask

12
Skriv svar