Dragon Age visar upp sig igen

Robot
Medlem
Dragon Age visar upp sig igen

Hmm, känns lite väl annorlunda det här, Bioware har aldrig tidigare haft vanan att hypa sönder ett spel så här mycket, undrar vad det kommer att betyda spelmässigt. Hursomhelst så ser jag fortfarande fram emot Dragon Age mer än livet självt (eftersom vi inte lär se ett "riktigt" Baldur's Gate III på ett bra tag) och jag vill spela det så fort som möjligt!


signatur
AW8
Medlem

Fan vad mycket de slåss mot Ogren. Men i den tredje filmen slåss de ju - mot människor!? Yippie! Trollkonst, usch! Död åt trollkarlarna, bränn häxorna!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Det ser grymt ut! Det lutar åt ett 4/5 betyg här på FZ.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Anledning till detta hype kan tänkas vara på grund av att det går lite finansiellt dåligt för Bioware för stunden. Möjligt att de hoppas på att desto mer de visar desto större sannolikhet är det att skeptikerna köper spelet. Kan dock även ge ett rejält bakslag! Men när var senast Bioware släppte ett riktigt dåligt spel?

Medlem

De där filmklippen var ju relativt ointressanta, men jag är fortsatt superpeppad inför spelet


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hype är väl ändå ett ypperligt tecken på att EA är med i leken?

Medlem
Skrivet av Dabrinko:

Hype är väl ändå ett ypperligt tecken på att EA är med i leken?

Word. Min gissning med.

Hoppas detta blir bra bara, men som andra sa: Sen när har ett BioWare spel floppat?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

QRT
Medlem

Hoppas det blir mer BG än ME...

Medlem

Hoppas att det blir KOTOR med MAss Effect


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

q0rra, maniac: Jade Empire.

Medlem

Men Jade Empire var ju inte ens dåligt. Det var ju mest bara alldeles för kort, samt att de verkligen inte gjorde spelvärlden rättvisa.

Det är mycket svårt att gissa hur det kommer bli dock, det måste jag säga..

Medlem

Är det bara jag, eller ser grafiken föråldrad ut? Alla de här sliskiga färgerna påminner om Quake 2...

Medlem
Skrivet av QRT:

Hoppas det blir mer BG än ME...

Instämmer helt.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

q0rra, maniac: Jade Empire.

Vad? Jag påstod aldrig att det inte finns några dåliga BioWare-spel

Fast Jade Empire var ju ändå inte dåligt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Dom flesta filmerna från Dragon Age har varit ganska trista tycker jag, striderna verkar inte vara något man inte redan kan, men det är väl skit samma. Jag vill se det som är av betydelse, vad kan man göra för val och dylikt.

Sen var Jade inget dåligt spel! Det är nästan största favoriten från Bioware för min del.

Medlem

Baldur's Gate körde man ju till fingrarna blödde när man var yngre. Helt underbart. Hoppas detta håller samma kvalité! Jag för en ska spela mestadels av spelet genom att titta ner på

Om det liknar Kotor så blir det lätt ett köp!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

1
Skriv svar