Modern Warfare 2 försenar Singularity

Medlem
Modern Warfare 2 försenar Singularity

Lite synd, de filmer jag sett från Singularity såg ganska trevliga ut och Raven är ju klassiska:) men den som väntar på något gott antar jag...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Jag tycker mig se lite TimeShift i det där med tidsmanupilation även om det verkar som om Raven likt Valve överskattat hur kul en gravgun egentligen är... Jaja det blir nog köp ändå

Medlem

Ser ganska ballt ut ändå. Tror dock att det finns en risk att det kan bli långtråkigt?

Medlem
Skrivet av bf07:

Jag tycker mig se lite TimeShift i det där med tidsmanupilation även om det verkar som om Raven likt Valve överskattat hur kul en gravgun egentligen är... Jaja det blir nog köp ändå

Jepp,Timeshift var superbt.
Och detta ser intressant ut.

Medlem

Är i alla fall glad att modern warfare 2 är på gång.

Ja, Raven är klassiska. Tumme upp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

De känns som de försöker kombinera Modern Warfare och Bioshock.

Medlem

Låt dem försena vad fan de vill säger jag

Epic Warfare ffs!

Medlem

Jag tycker det här verkar vara någon form av korsning mellan Half-Life 2 och Bioshock, vilket låter riktigt skoj!

Synd att bara att det dröjer till våren...

Medlem

Bättre senare än tidigare! hinner dom polera mer på spelet

Medlem

Jag är mer sugen på MW2 så skönt att den släpps före det andra


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tycker Singularity ser stelt och tråkigt ut på alla filmer jag har sett från spelet, litar för mycket på sin tidsmanipulations gimmick.

Medlem

Tråkigt, ser faktiskt mycket mer framemot Singularity än modern warface 2.

Medlem

Det var då oändligt med "x försenar z"-nyheter på sistone.

Medlem

Typiskt att en ännu en dålig uppföljare i ett franchise de har mjölkat allt för länge försenar ett nytt och fräscht spel.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Typiskt att en ännu en dålig uppföljare i ett franchise de har mjölkat allt för länge försenar ett nytt och fräscht spel.

Dålig? Visserligen är tycke för spel subjektivt, men har du ens spelat CoD IV?

CoD V var ingen lysande uppföljare, visst, men det var gjort en annan utvecklare. Nu är Cod IV-teamet tillbaka, och senast gjorde de ett av de stabilaste FPS:en någonsin vad gäller både singleplayer- och multiplayer-upplevelse imo, så mina förhoppningar är höga.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ser fram emot MW2 så jävla mycket, och jag tror inte jag kommer bli besviken, vilket är sällsynt numera

Medlem

singularity ser bra ut , hoppas det gynnas av att slippa trängseln vid julhandeln då

Medlem
Skrivet av noaxark:
Skrivet av lasershock:

Typiskt att en ännu en dålig uppföljare i ett franchise de har mjölkat allt för länge försenar ett nytt och fräscht spel.

Dålig? Visserligen är tycke för spel subjektivt, men har du ens spelat CoD IV?

CoD V var ingen lysande uppföljare, visst, men det var gjort en annan utvecklare. Nu är Cod IV-teamet tillbaka, och senast gjorde de ett av de stabilaste FPS:en någonsin vad gäller både singleplayer- och multiplayer-upplevelse imo, så mina förhoppningar är höga.

för att inte tala om att det inte tillhör cod franchisen längre

Medlem

Om dom skjuter upp det till nästa höst kommer det väl konkurrera lika mycket med COD 7?

Medlem
Skrivet av Devildoll:

singularity ser bra ut , hoppas det gynnas av att slippa trängseln vid julhandeln då

Finns väl inget bra med att skjuta upp det över jul, då kommer utvecklarna vara lediga och det kommer säljas mindre av spelet.

Jag tycker det är förjävligt. MW2 kommer nog bli bra men dom kan inte särbehandla andra spel, (som dessutom inte riktar sig till samma målgrupp. (fps vs. BioShock-Life 2)) Det är synd...:( Till vår ska jag har Crackdown 2

EDIT: I fps vs. BioShock-Life 2 menar jag ju såklart momenten som skiljer. Visst, alla 3 är rollspel men halflife o bioshock använder mer av omgivning etc.


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Har aldrig hört talats om singularity förut, men det såg rätt spännande ut, till skillnad från ännu ett krigs fps.

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av noaxark:
Skrivet av lasershock:

Typiskt att en ännu en dålig uppföljare i ett franchise de har mjölkat allt för länge försenar ett nytt och fräscht spel.

Dålig? Visserligen är tycke för spel subjektivt, men har du ens spelat CoD IV?

CoD V var ingen lysande uppföljare, visst, men det var gjort en annan utvecklare. Nu är Cod IV-teamet tillbaka, och senast gjorde de ett av de stabilaste FPS:en någonsin vad gäller både singleplayer- och multiplayer-upplevelse imo, så mina förhoppningar är höga.

för att inte tala om att det inte tillhör cod franchisen längre

Förhoppningsvist slipper man allt granatspammande då i singleplayer, som CoD serien verkar ha patent på


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Usch, ett mag per gubbe för att döda någon, hatar sånt, tur de lägger krutet på MW2 istället

Medlem

sån ... tur att det inte var modern warfare 2 som blev försenadt !!!!

Inaktiv

Skjut upp nytänkade, spotta ut casual och linjära spel finns trotsallt mer idioter med pengar.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Spelet skall visst heta Call of Duty igen, enligt Gamespot.

http://www.gamespot.com/news/6213177.html?om_act=convert&om_c...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Spelet skall visst heta Call of Duty igen, enligt Gamespot.

http://www.gamespot.com/news/6213177.html?om_act=convert&om_c...

Enklare att marknadsföra så antar jag.
Enligt mig spelar det eg. ingen roll om det har "COD" i namnet eller ej. Det är fortfarande samma spel och jag ser fram emot det. Det är ju trots allt en ny sorts COD jämfört med all 30-11 andra WW2-spel man kört. Bara de inte pumpar ut 4-5st MW-spel så...

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Tpiom:

Spelet skall visst heta Call of Duty igen, enligt Gamespot.

http://www.gamespot.com/news/6213177.html?om_act=convert&om_c...

Enklare att marknadsföra så antar jag.
Enligt mig spelar det eg. ingen roll om det har "COD" i namnet eller ej. Det är fortfarande samma spel och jag ser fram emot det. Det är ju trots allt en ny sorts COD jämfört med all 30-11 andra WW2-spel man kört. Bara de inte pumpar ut 4-5st MW-spel så...

Sant!

Folk kanske tror att det är ett annat spelsätt om det inte står: "Call of Duty". Har ingenting emot det namnet.

De verkar ju hålla sig till nya idéer nu åtminstone.

Modern Warefare = Moderna krig.
World at War = Krig emot Japan.
Och det kommande CoD spelet håller sig visst i Vietnam.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar