Age of Conan - gratischans för ex-lirare

Robot
Medlem
Age of Conan - gratischans för ex-lirare

Låter frestande, speciellt det med att man fick göra en level 50 gubbe direkt!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Man märker att Funcom är desperata efter nya spelare. Men det är bara bra för oss gamers med 2 veckors gratis spelande. Jag skulle tro att det inte går bra för Age of Conan för höga systemkraven och att det är 18+. Priset kanske även är för högt, fast det vet jag inget om.

Inaktiv

Det är faktiskt riktigt bra nu, så testa!

Medlem

Frestande, indeed. Frågan är ju om man ska ge det en chans..
Är upptagen med ett annat MMO men 2 GRATIS veckor kan man inte tacka nej till, gratis är som sagt väldigt gott.

zsm
Medlem

Att säga att funcom är desperata tror jag nog är att ta i. Detta är ju absolut ett rimligt erbjudande då mycket av spelet har ändrats och förbättrats sen releasen (som floppade). Att dom nu efter 1.05 erbjuder 2 veckor gratis för gamla subscribers tycker jag är ett bra taktiskt beslut. Men kollar man deras kvartalsrapport så är det inget i den som antyder om desperation.

Medlem

Bra move av funcom

Medlem

Låter kul med det här spelet, ska nog testa nån månad eller så och se om man fastnar för det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av KillenMedStil:

Man märker att Funcom är desperata efter nya spelare. Men det är bara bra för oss gamers med 2 veckors gratis spelande. Jag skulle tro att det inte går bra för Age of Conan för höga systemkraven och att det är 18+. Priset kanske även är för högt, fast det vet jag inget om.

Sluta yttra dig om saker du inte vet något om tack så mycket!


signatur
Medlem

Fick ett likadant mail från Mythic idag, som tyckte att jag skulle ge mig på Warhammer Online igen. Gratis i tio dagar för att se hur mycket som har förändrats. Kul grej

Inaktiv
Skrivet av zsm:

Att säga att funcom är desperata tror jag nog är att ta i. Detta är ju absolut ett rimligt erbjudande då mycket av spelet har ändrats och förbättrats sen releasen (som floppade). Att dom nu efter 1.05 erbjuder 2 veckor gratis för gamla subscribers tycker jag är ett bra taktiskt beslut. Men kollar man deras kvartalsrapport så är det inget i den som antyder om desperation.

Okej, men det är vad jag har hört. Har hört väldigt lite sedan releasen, och det hörde jag var en flopp, men men...

Medlem
Medlem

Har man det fortfarande installerat så why not.
Själv tog jag bort o inte orkar jag installera spelet o dess drös med patchar igen för enbart 2veckors .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tja har inget mmo jag spelar just nu så varför inte, tyckte inte så illa om AOC när jag spelade det, utan saknade content som bara den.

zsm
Medlem
Skrivet av KillenMedStil:
Skrivet av zsm:

Att säga att funcom är desperata tror jag nog är att ta i. Detta är ju absolut ett rimligt erbjudande då mycket av spelet har ändrats och förbättrats sen releasen (som floppade). Att dom nu efter 1.05 erbjuder 2 veckor gratis för gamla subscribers tycker jag är ett bra taktiskt beslut. Men kollar man deras kvartalsrapport så är det inget i den som antyder om desperation.

Okej, men det är vad jag har hört. Har hört väldigt lite sedan releasen, och det hörde jag var en flopp, men men...

Beror lite på var man har intresset. Du är ju uppenbarligen inte nämnvärt intresserad av AoC, och verkar inte heller bry dig om att kolla fakta innan du uttalar dig. Man ska inte lita blint på vad ens kompis kompis kusins mammas brorsas syssling sa.

zsm
Medlem
Skrivet av Notumforce:

Har man det fortfarande installerat så why not.
Själv tog jag bort o inte orkar jag installera spelet o dess drös med patchar igen för enbart 2veckors .

Med den nya patchen så tar det inte så farligt lång tid om man har en okej lina. Sitter du med 0,5mbit så kan jag förstå att man avvaktar.

Medlem
Skrivet av Winter:

Fick ett likadant mail från Mythic idag, som tyckte att jag skulle ge mig på Warhammer Online igen. Gratis i tio dagar för att se hur mycket som har förändrats. Kul grej

Ooh, nice! Kanske man ska ta o testa det, trodde det bara var nåt newsletter man fick idag så orkade inte kolla, men tack för "påminnelsen"


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

*rotar efter installations dvdn*

Så bra detta blev då

Medlem

yes!!!! exakta vad jag ville ha

Medlem

Satt i en timma eller två och installerade och patchade.
Spelade i 10min och stängde sen ner.

Blev frustrerad över det konstanta gankandet som pågick.
Nä här är en dom inte får tillbaka i allafall.

Medlem

PvP server is bad?

Prova en annan server bara

Men det verkar som man har fram till den 22a att aktivera sina 14 dagar väll? eller är det fram tills den 22a man får spela..

Medlem

Bra, nåt att fördriva tiden med tills Aion kommer iaf.

EDIT: Nej, det var fortfarande lika dåligt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

-sitter och installerar sitt gamla Age of Conan-, hoppas det är pra nu

Medlem
Skrivet av Kerrai:

[...]

Men det verkar som man har fram till den 22a att aktivera sina 14 dagar väll? eller är det fram tills den 22a man får spela..

Erbjudandet slutar den 22a, så ja, har man bara aktiverat det så har man 14dagar att spela oavsett om man aktiverar det den 21a eller imorgon


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Om ni vill spela på en server med mycket PVP som samtidigt inte innehåller så överdrivet mycket gankning som servern Fury så testa Aquilonia RP-PVP servern den är bäst.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Fruktansvärt ... Att de inte har frizon i små quest städer förstår jag inte alls. Helt galet att man måste sprinta emellan vakter bara för att inte bli gankad, för att sedan bli tvungen att lämna dom (Ställa sig 5 meter ifrån) för o lämna in en quest och få en dolk i ryggen följt att 8 andra som också vill smaka på questing kött.

Så förjävligt att de inte kan göra så vakterna jagar en oavsett var man är i staden... BLIR HELT GALEN PÅ DET HÄR!!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Fruktansvärt ... Att de inte har frizon i små quest städer förstår jag inte alls. Helt galet att man måste sprinta emellan vakter bara för att inte bli gankad, för att sedan bli tvungen att lämna dom (Ställa sig 5 meter ifrån) för o lämna in en quest och få en dolk i ryggen följt att 8 andra som också vill smaka på questing kött.

Så förjävligt att de inte kan göra så vakterna jagar en oavsett var man är i staden... BLIR HELT GALEN PÅ DET HÄR!!

Haha klen, döda dem bara! Slå in pannbenet med en jävla hammare!

Medlem

hoppas de har lyckats polera saker och ting som en del av er påstår, dock gillade jag ej t.ex. hur de utformat själva världens gränser, transitioner, etc. Jag är nog rätt petig när det kommer till sådant. Vet inte om det har ändrats sedan dess, men jag avstår hursomhelst.. dock är det ju bara bra om draget medför nöjda spelare som verkligen vill ge det en andra chans!

Inaktiv

Alla anledningar som gjorde att jag slutade spela är kvar. Helt klart 2008:s mest över hypade skit spel!

"http://www.warcry.com/articles/view/interviews/624
6-Age-of-Conan-10-Reasons-to-Give-It-Another-Look"

10 anledningar... tyckte det bara var 2st som var vettiga resten var sånt som de lovade redan skulle finnas vid release.

Medlem

kör hårt.
får nog ta och rekommendera Crom servern.

123
Skriv svar