Age of Conan - gratischans för ex-lirare

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av LeeWander:

Jag spelar på fury och har gjort sedan mergen. Väldigt mycket folk där kan jag säga... Men jag råder er ändå att spela där fast att det pågår en hel del gank. Men om ni inte gillar det skulle jag säga Crom PVE eller Aquilionia RP PVP är bästa valen.

Jag är också på Crom.:up:

hehe jag spelar på fury. Som jag skrev

Medlem

Hur är aktiviteten på crom? funderar på att transfera min alt som jag inte pallar levla i fury tror jag. Och aquilionia rp pvp. Är det mycket gank där?

Inaktiv

Alla gankers gnuggade händerna när de släppte 2 veckors frilir. Fresh blood!

Medlem

Dom har fortfarande inte löst det värsta problemet än. Ständiga fryslagg från servern. Helt värdelöst att springa runt då. Så mergen är i mina ögon en gåta när dom inte kan få det att flyta. Spelade 4 timmar under rätt hög belastning på servern. Drabbades av fryslagg titt som tätt.

Medlem

Har hört andra som klagat på det immix, jag har dock spelat väldigt mycket senaste månaden och har faktiskt inte hänt mig någon gång direkt. Isf precis när man loggat in, men inget som har stört mig.

Medlem
Skrivet av immix.eMp:

Dom har fortfarande inte löst det värsta problemet än. Ständiga fryslagg från servern. Helt värdelöst att springa runt då. Så mergen är i mina ögon en gåta när dom inte kan få det att flyta. Spelade 4 timmar under rätt hög belastning på servern. Drabbades av fryslagg titt som tätt.

Det du pratar om har att göra med patch 1.05 eftersom det var då servrarna började lagga mer och det blir troligen fixat i nästa patch som Funcom håller på med grundad på player feedback.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nå, någon som bestämt sig för att subscriba igen? det har i alla fall jag hade iofs gjort det utan denna trial ändå.

Medlem

efter att ha åter aktiverat mitt konto och tankat klienten så kan jag inte logga in

hjälp...

123
Skriv svar