Tiger Woods PGA Tour 10

Robot
Tiger Woods PGA Tour 10

Knappt elva månader efter Tiger Woods PGA Tour 09 kommer nu ännu en version av EA Sports välkända golfserie. Och det ska sägas direkt: om du spelade förra upplagan kommer du märka att väldigt få saker är nya. Utvecklarna har förmodligen tänkt "varför ändra på ett vinnande koncept?". Och det har de gjort rätt i.


Medlem
Tiger Woods 10 granskat

Bra recension Det här kanske blir ett köp ändå.

Medlem

Omg kan inte fatta hur man kan gilla golf det är SUPER boring!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Om PGA 10 för Xbox får fyra av fem måste Wii-varianten med med Motion Plus få en femma!

Medlem

Har länge funderat på att köpa nåt av tiger woods spelen, nu får det banne mig bli av.

Medlem

Förstår inte, Wii-versionen är totalt överlägsen dem andra versionerna pga M+! Har spelet själv till Wii och det går inte att jämföra med att spela med joystick, bara disc-golfen är hundra gånger roligare...

Så varför inte slänga in en Wii recension också?

Medlem

Har också Wii-versionen med motion plus och det är verkligen grymt bra! Lägg gärna upp en recension på den versionen med.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem
Skrivet av MilleX:

Omg kan inte fatta hur man kan gilla golf det är SUPER boring!

Har du prövat golf?

Finns säkert saker som du gillar som alla andra tycker är SUPER boring

Jag funderar starkt på att köpa detta jag! Köpte inte 09an av någon konstig anledning.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Tyckte 2008 spelet var bra, ska testa detta, när det kommer på REA på Media Markt

Inaktiv

Wii versionen med Motion plus spöar alla andra versioner, det spöar tammefan alla golf spel innan detta.

Medlem

Hm jag har inte spelat något golf spel sen NES tiden, kanske dags att pröva... hmhm, bra recension!

Medlem
Skrivet av Brandter:

Wii versionen med Motion plus spöar alla andra versioner, det spöar tammefan alla golf spel innan detta.

Ja!

Medlem

Det verkar som M+ är värt att inhandla, så det är väl bara att krypa till korset som man gjort för nintendos skull så många andra gånger. Nåja.

Wiis kontroll är nu den överlägset dyraste kontrollen till konsol.

Medlem

Det ända golf-spelet (på senare tid) som jag har köpt är 07 och det tycker jag är helt okej. Ett annat spel är det gamla till Sega. Känns inte lika aktuellt att köpa ett nytt spel som baseras på samma koncept år efter år. Det är bättre och vänta några år så blir upplevelsen desto bättre.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Fattar inte varför man skulle villa spela golf på xbox360/ps3 när Wii och motion plus finns?

Varför testar ni inte det på Wii istället och låter oss höra va ni tycker om det?

Redaktör

Vi kommer testa det på Wii med Motionplus. Men spelet kom jäkligt sent (fråga mig inte varför) och den här veckan är jag i princip ensam på redaktionen, så det kommer dröja ett par dagar.


signatur

älskar golf,(16,7 HCP) ..... men inte som spel:):)

Medlem
Skrivet av Tompa:

...den här veckan är jag i princip ensam på redaktionen...

Stackars, jag lovar att tänka på dig ibland - i din ensamhet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Redaktör
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Tompa:

...den här veckan är jag i princip ensam på redaktionen...

Stackars, jag lovar att tänka på dig ibland - i din ensamhet.

FZ:s mind control-maskin gör att du alltid änker på mig, vare sig du vill det eller inte. Eller vänta, det där blev ju nästan sexuellt... Fan, jag behöver semester.


signatur
Inaktiv

Trevligt att man låter en som spelat de tidigare versionerna test spelet! När det gällde Everybody's Golf så var det en som aldrig sett de tidigare spelen och gav därför ett betyg som inte alls stämde med läsarnas!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi kommer testa det på Wii med Motionplus. Men spelet kom jäkligt sent (fråga mig inte varför) och den här veckan är jag i princip ensam på redaktionen, så det kommer dröja ett par dagar.

Gör en hel "Motion Plus Motions-mani"-recension istället med både Grand Slam och Tiger Woods att recensera De båda har mött bra kritik (med M+, ganska dåliga utan) och det vore helt klart kul att få se båda de spelen recenserade. Vore roligast att läsa de båda recensionerna i samma artikel så att säga med fokus kring just Motion Plus då det är den man är nyfiken på

Ser framemot att få läsa nåt om prylen iaf, beställde just min och kommer räkna minuterna tills den anländer

Medlem
Skrivet av MilleX:

Omg kan inte fatta hur man kan gilla golf det är SUPER boring!

Hjärndöd kommentar:evil:


signatur

B lup

Inaktiv

undrar om ea slutar göra tiger woods spel efter alla skandalerna :S


signatur

OG GANGSTA PARTY

1
Skriv svar