Gears of lag 2

Gears of war 2 är ju ett av de bästa spelen på dagens marknad, men som alla spel har detta ett problem ett stort problem...

Multiplayern är en laggfest jag aldrig sett maken till och det är almighty hosts som överlever i princip det mesta, det är delays när man skjuter. Det jag undrar är vad fasen som orsakar detta???? Halo 3 funkar utmärkt, Cod 4 o 5 oxå.

Det är bara i gears of war jag stöter på dessa problem och skulle det kunna fixas med en fetare connection lr om Epic fails fixar en patch elr något.

Det mest frustrerande är ju att man blir tvungen att chainsaw nooba för att få några kills alls:(:(:(:evil::evil::evil::evil:


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Lagg är ett problem som precis alla multiplayer spel lider av. Jag hade problem med lagg i Gears 2 förut, men efter den senaste patchen så har det fixat sig. Hamnar oftast i laggfria servrar numera.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Host problemen har blivit värre sen patchen, men delayen har minskat. Det är inte kul när fienden skjuter ner en med hammerbursten från andra sidan banan på 3 s och när de överlever ett hs från 1m och sedan gibbar en på 2-3 m med ett skott. En gång dödade inte ens boomshoten hosten på en direktträff. Jag har spelat massa andra spel på xboxen och inget av dem laggar så här så WTF?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Kallas dålig nätkod.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Riktigt dålig isåfall.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Kallas dålig nätkod.

Absolut inte. Då skulle alla drabbas av det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

De kunde väl iallafall fixat lite regionsplitting så man slapp köra med ett par förbannade jänkare som är host och jag laggar sönder lr som i halo 3 att man fick välja hur man sökte. Annars som första gow när man sökte efter spel fick upp en lista och kunde välja ett med bra connection den här fördumningen är ju idiotisk


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Zelaxe:

Kallas dålig nätkod.

Absolut inte. Då skulle alla drabbas av det.

Vanilla Gears of War hade riktigt kass nätkod, och vad jag har hört är inte den i 2an bättre.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar