Indiespel på Xbox360

Medlem
Indiespel på Xbox360

Bara för nån dag sen så kollade man upp indiespel delen på 360 men hittade inte ett skvatt,

men nu när man kollade igen så låg det 143 stycken indiespel där,
vissa har demos men dom flesta inte, vissa kostar 80 poäng andra nog mer.

Är det nån som testat, köpt nåt av indiespelen och kan ge tips på om nåt av dom är bra ?

Medlem

Braid är ett måste.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jupp, Braid måste man spela.

Medlem

WaltX, Jinx: Braid är inget Indiespel. Det är XBLArcade

Inga demos? ALLA titlar jag kollade hade minsann en trialversion (20+ st.) men vad jag kan döma av screenshots o sånt så såg dom alla ut att vara crap tyvärr. Inget jag skulle ge pengar för.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

WaltX, Jinx: Braid är inget Indiespel. Det är XBLArcade

Braid är visst ett Indiespel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

*sigh*
Ja, men nu var det i kategorin "Indiespel" på Xbox Marketplace det handlade om...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

WaltX, Jinx: Braid är inget Indiespel. Det är XBLArcade

Inga demos? ALLA titlar jag kollade hade minsann en trialversion (20+ st.) men vad jag kan döma av screenshots o sånt så såg dom alla ut att vara crap tyvärr. Inget jag skulle ge pengar för.

Jo mycket är nog skräp, men den delen kan nog ändå vara värd att hålla ett öga på,
även strålande vackra blommor kan dyka upp ur skit.

Har inte hunnit kolla där en men det ska jag göra senare idag. Ska bli intressant och se om det finns något värt att införskaffa. Men om vissa spel bara kostar 80 poäng, så lär det ju knappast vara mycket att hänga i gran


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

World of Goo om det nu finns på live.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar