Forza 3 Limited Edition

Inaktiv
Forza 3 Limited Edition

Tja!

Igår efter att jag skriver det här så bokade jag Forza 3 Lim. Ed. från Webhallen

So!

Det går omkring rykten att Forza 3 Limited går bara att köpa på GameStop.

Men jag undrar ifall det bara är ett skämt eller så från WH för att pröjsa pungpengar.:|

Har ni beställt?

Medlem

Nix tror att det blir ett vanligt Forza 3 alltså ingen Limited edition.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

fasen, jag är körd

edit: Jag ska fan då kräva pengar tillbaks isfall:down:

Medlem

har du redan betalat då?

Medlem

Går det att avbeställa grejer på Webhallen då ?
Har köpt mycke grejer där men aldrig sett nån avbeställningsfunktion.

Medlem

Det är bara att slänga iväg ett mejl till dem tror jag. Finns nog ingen automatiskt funktion, men det går sannerligen att avboka grejer


signatur

Videomupp

Medlem

Alltså, du behöver inte slänga iväg något mail, de skulle skicka ett mail till dig ifall varan du bokat inte finns hos dem. Om de har lagt ut att de kommer sälja Limited Edition, då kommer de med största sannolikhet oxå kunna göra det.

Ryktet lär kunna baseras på att de möjligtvis kommer komma ut två olika limited edition, ena utan godsaker men plåtförpackning, andra med plåtförpackning och andra godsaker.

EDIT: Kollade på webhallen precis och om de lovar det som står, så har du all rätt att kräva det som står vid köptillfället. Annars som sagt så kommer de meddela dig innan att det inte finns.

Medlem

Går alldeles utmärkt att avbeställa saker från webbis, det e bara gå in på din
medlemssida--> beställningar--> under behandling och avboka.. Om du redan har betalt i förskott kanske det e bökigare iofs.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

kk

Bara ville veta...

Ska då fan heller inte punga ut 300kr mer för en plåtburk...:down:

1
Skriv svar