Halo 3: ODST FAQ!

Medlem
Halo 3: ODST FAQ!

Vad är Halo 3: ODST?

Först annonserade bungie det som Halo 3: Recon, spelet döptes om till '' Halo 3: ODST '', eftersom det helt enkelt bättre beskriver spelet.

ODST står för Orbital Drop Shock Trooper. Också kända som Helljumpers dessa ODST's är de mest allvarliga av marinerna. Dom gör alltid sin entré med sina så kallade ''drop pods'', fötterna först, känslan av eld kommer direkt till fötterna när dom åker ner från rymden snabbt som tusan till New Mombasa.

Spelat är en expansion av Halo 3 och utspelar sig mellan Halo 2 och Halo 3, direkt efter Prophet of Regret's slipspace escape.
Som ODST är ditt uppdrag att säkra New Mombasa.

----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------
--

Varför ska vi säkra New Mombasa?

På grund av Prophet of Regret's slipspace escape förstördes staden.
Rubble finns överallt och the Covenant har tagit över.
På grund av en tuff landning kommer du vakna när sex timmar redan gått. Ditt jobb är att hitta din squad och ta reda på vad som hänt dom sex timmarna du var medvetslös, igenom att spela igenom flashbacks som dina kamrater.

--------------------------------------------------------------

När kommer det släppas?

September 22, 2009.

----------------------------------------------------------------

Kommer det komma en beta/demo?

Nej.

----------------------------------------------------------------

Hur mycket kommer det kosta?

Det kommer kosta som en fullpris titel för att Halo 3: ODST har hela Halo 3's multiplayer, Halo: Reach multiplayer beta och firefight, hela kalaset går på runt 465 kr.

Special edition kommer gå på runt 765 kr, en väldigt liten Special..
Bild på Special edition:

Närmare titt på handkontrollen:

----------------------------------------------------------------

Hur många spelare kan man spela med samtidigt i campaign och firefight?

1-4 spelare.

----------------------------------------------------------------

Blir mer sen imorgon, skicka gärna ett PM till mig ifall jag skrivit fel eller om ni vill tillägga något.


signatur

Wai

Medlem

låter bra detta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

japp kanonkul 5/5 toasters ;P


signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem

Hehe;)
Björn köper säkert detta:P


signatur

Wai

Medlem

Vart kan man köpa Special edition?? Man kanske bara kan beställa från utlandet? Gillar handkontrollen!

Medlem

Man kan beställa från EB Games och Gamestop om man bor i USA.
I Sverige finns the inte nån Special än sålänge.


signatur

Wai

Medlem

Satan va ful kontroll


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

hmm, får man med st.johnsson om man köper special edition?har lust att köpa den


signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem

Kanske, orkar inte kolla upp det.. men isåfall bara från UTLANDET som jag sa i en tråd du skrev i.


signatur

Wai

Medlem

ja det här verkar ju bra det overkliga konceptet i trean passade inte mig detta ser ut och bli lite mer hardcore inte för att jag tänker köpa nån haloskit efter besvikelsen
över trean iallafall


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

wut ? halo 3 besvikelse ?HOW?! Dock så undrar jag om kan kommer kunna spela campaign och eller firefight OFFLINE med sina polare på samma konsol? *hoppas*


signatur

Phoenix bird

Medlem

Det ska nog gå, ska du se:)
Nu kan man förbeställa från game och webhallen så får du med Sgt.Johnson:D


signatur

Wai

Medlem

jo för kan man inte spela offline firefight/campaign så blir det tyvärr inget köp


signatur

Phoenix bird

Inaktiv

Om jag har förståt det här rätt så är det bara campaign och firefight som odst innehåller? Inga andra modes?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Multiplayer med alla kartor från Halo 3 också, och Reach-betan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det är 2 skivor, på den ena har du Halo 3: ODST Campaign och firefight och på den andra har du Halo 3 Multiplayer med alla kartor från Halo 3 + 3 nya kartor. Detta är iallafall vad jag har hört.

Medlem

vad jobbigt jöö O.o


signatur

Phoenix bird

Medlem
Skrivet av raiiga:

Det är 2 skivor, på den ena har du Halo 3: ODST Campaign och firefight och på den andra har du Halo 3 Multiplayer med alla kartor från Halo 3 + 3 nya kartor. Detta är iallafall vad jag har hört.

Helt rätt.


signatur

Wai

1
Skriv svar