Medlem
Nytt Spel

Jag är nu i stort behov av ett nytt spel till xboxen, jag har Halo 3 och BF 1943 och lite andra spel. Men nu behöver jag nått nytt, det behöver inte vara nyutkommet, men det ska vara ett kul spel och ska åtminstone räcka i några timmar.

/Kraver

Medlem

Tycker att du ska skaffa ett RPG t e x Mass Effect eller Fable II båda spelen kan man klara på drygt 10 timmar om man rushar igenom hela spelet.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Mass Effect - Storslaget rollspel

Battlefield Bad Company - Humoristisk Singleplayer och fartfylld multiplayer.

GTA IV - Fritt, utforskande och bra storyline.

Inaktiv
Medlem

Star Wars lego!

Medlem

vad för sorts spel tycker du om?

KoP
Medlem

Monkey Island som släpptes på xbla idag kanske? Skönt gammalt lir som håller hög nivå även idag.

Medlem

Med tanke att du har Halo3 och BF kanske du gillar första person.
Kolla då upp Fallout 3. Ett spel som räcker över 50 timmar. Finns så mycket sido quests, områden att utforska. Och sen om man är grymt nöjd och inte kan sluta spela så finns de expansioner att köpa.

Medlem

Gears of War 1 & 2
Fallout 3
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Bioshock
Mass Effect
Battlefield Bad Company
Call of Duty 2 & 4
Quake 4
Amped 3

Jah..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Call Of Duty 4-Modern Warfare-Bästa spelet jag har spelat!

Guitar Hero serien

Rockband

The Orange Box

Medlem

Forza Motorsport 2
Ladda upp inför 3an, om man nu är intresserad av bilar

Medlem

Devil May Cry 4 är ytterst underhållande. Annars har vi Force Unleashed, Mass Effect, Gears of War 1 & 2, Fable 2, Saints Row 2, Just Cause och Left 4 Dead.

Men smaken är som baken

Glömde Call of Duty: World at War, Riktigt snyggt Andra världskriget lir!

Medlem

Portal: Still Alive. Kostar 1200 MS Points. Om du inte redan har The Orange Box så bör du satsa på den istället som XrickardoX tipsade om, otroligt mycket spel för pengarna.

Medlem

Ta och prova demo på Overlord 1 och 2,
dom är riktigt kul om du gillar såna spel.

Inaktiv

om du väntar lite till så kan du ju köpa Modern Warfare 2. HALO 3 ODST. Left 4 Dead 2 . dom kommer jag köpa ... tror jag


signatur

XboX360 <3 Halo 3 FTW

Medlem
Skrivet av Elder_:

Med tanke att du har Halo3 och BF kanske du gillar första person.
Kolla då upp Fallout 3. Ett spel som räcker över 50 timmar. Finns så mycket sido quests, områden att utforska. Och sen om man är grymt nöjd och inte kan sluta spela så finns de expansioner att köpa.

jag har spelat det i 120 timmar och klarat alla quest utom ett i mothership zeta DET ÄR EN glitch där så jag kommer inte vidare väntar på patchen nu jaja vad jag ville säga var att spelet räcker betydligt mer än 50 timmar om du gillar det vill säga


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

Jaha...

Jag tycker om FPSare.

T.ex Call of Duty 4-5
Dead Rising.(inte ett fps men roligt, riktigt blodigt)
Battlefield BadCompany.

Sen ifall du tycker om bilar så köp Forza 2.

BTW. snart kommer trean!

1
Skriv svar