FM radio till Xbox360

Medlem
FM radio till Xbox360

Ja bara några dagar efter att vi har fått höra att Xbox360 ägarna kommer att få canal+ så har Microsoft berättat att det kommer FM radio till 360 där silver medlemmar kan lyssna på radio 3 timmar gratis varje månad medan guld medlemmarna kommer att få lyssna hur mycket de vill men med reklamavbrott ibland.

Jag tycker att detta är en super ide då Microsoft packar Xbox360 full med Multimedia grejer:up:

Källa:Gamereactor.se


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det som fattas är väl en webläsare då, och det borde väl inte vara så svårt att fixa nu när dom ändå håller på med allt annat.

Medlem

Hur är det med läsförståelsen MilleX? Det handlar inte om FM-radio utan om Last.fm (du vet, nätradion)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

fm radio? menar du inte lastfm?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Det som fattas är väl en webläsare då, och det borde väl inte vara så svårt att fixa nu när dom ändå håller på med allt annat.

Får väl svara på min egen fråga, om Xbox får en webläsare då öppnar sig ju en helt ny värld, follk kan kolla mailen, kolla in youtube medmera,
det vore väl inte så dumt ?
Jag använder ps3 webläsarn varje dag för just sånt och förmodar att även 360 ägarna skulle uppskatta det.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Hur är det med läsförståelsen MilleX? Det handlar inte om FM-radio utan om Last.fm (du vet, nätradion)

haha såg visst fel tack för uppmärksamheten;)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Och det var annonserades redan under E3, som var för en månad sen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jaha då missade jag det helt:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Yay. LastFM! <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar