Medlem
1500MS Points

ja akta er....mitt konto har blivit hackad så jag har skickat till alla på min friendslist att besöka en hemsida och få 1500MS points...GÖR INTE DET...och det står på svenska...

Medlem

Vad kommer att hända? Jag gjorde nämligen det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Byt lösenord fortare än kvickt!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

aj då, mindre trevligt att få sitt konto hackat, hoppas det ordnar upp sig och tack för varningen, dock brukar jag aldrig gå in på konstiga hemsidor men en varning om att det är skumma saker på gång är alltid trevligt

Medlem

gah har också gått dit, vart byter man lösenord ?

EDIT: Hittade


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

gah har också gått dit, vart byter man lösenord ?

My Xbox > Manage Account > Windows Live > Change Password. Typ så var det.

Nu har har bytt lösenord och lagt till en ytterligare säkerhetskod.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dem har typ överfört mitt Profil till nån annan account lr nåt..jag kan inte recovera och dem sa att det är lite chans att jag skulle få tillbaks kontot...alla mina Achievment points..NOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Medlem

Nu har jag också bytt lösenord.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av Pojii:

Dem har typ överfört mitt Profil till nån annan account lr nåt..jag kan inte recovera och dem sa att det är lite chans att jag skulle få tillbaks kontot...alla mina Achievment points..NOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Vad var det som hände? Hur/varför hackade någon ditt konto?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

En i min friendslist skickade sammma medelande från USA till mig...Och jag som är fattig under sommarn och var riktigt sugen på köp av arkad spel gick till hemsidan som är exakt kopia av xbox.com och loggade in där med windows live id..sen kom jag till framsidan och jag tänkte att det inte funkade för oss...fattade inte att det var fälla och jag brukar vara nogrant med sånt..några dagar efteråt så ligger man i skiten.

Medlem

Förlåt mig att man ryter till,
men allvarligt har man ingen koll ?
xbox.se eller xbox.com svårare än så är väl inte adressen till riktiga hemsidan, att logga in på en sida med liknande adress är ju tokigt.
Själv så har jag xbox hemsida på mina favoriter i webläsarn, så jag kan aldrig komma in på nån liknande adress.
Folk får helt enkelt vara mer vakna och vara försiktiga med erbjudande som detta med 1500 xbox points,

det finns så många lurendrejare på nätet så man måste vara på sin vakt.

Medlem
Medlem
Skrivet av Pojii:

En i min friendslist skickade sammma medelande från USA till mig...Och jag som är fattig under sommarn och var riktigt sugen på köp av arkad spel gick till hemsidan som är exakt kopia av xbox.com och loggade in där med windows live id..sen kom jag till framsidan och jag tänkte att det inte funkade för oss...fattade inte att det var fälla och jag brukar vara nogrant med sånt..några dagar efteråt så ligger man i skiten.

Bytte du lösen då?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har bytt lösen nu..men dem bytte aldrig mina lösen..han på nått sett har flyttat Profilen och till vilken anledning är frågan...
Förstår inte varför folk saboterar för han får inte nånting ut av det där...

Medlem

Nu blev jag osäker.
är Windows live id lösenordet samma som man har till Xbox Live ?
för jag bytte via datorn lösenord men när jag startade xboxen så loggade jag in på live men det var bara Messenger på xboxen som inte loggades in pga jag ändrat lösenord.

WaltX instruktion på byta lösenord hittar jag inte alls.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nu blev jag osäker.
är Windows live id lösenordet samma som man har till Xbox Live ?
för jag bytte via datorn lösenord men när jag startade xboxen så loggade jag in på live men det var bara Messenger på xboxen som inte loggades in pga jag ändrat lösenord.

WaltX instruktion på byta lösenord hittar jag inte alls.

Det ska vara samma lösenord.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

TÄnkte la de, tur att jag inte logga in med skiten dära, pheeeww.

Fan vad ivrig man kan vara för lite gratis gott... illa illa.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Är inte "gratis ms poäng" typ det äldsta tricket i boken? Har det nånsin funnits en sida man faktiskt fått gratis poäng ifrån?


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Är inte "gratis ms poäng" typ det äldsta tricket i boken? Har det nånsin funnits en sida man faktiskt fått gratis poäng ifrån?

jaa faktis...har fått flera gng gratis ms points..speciellt från amerikanska sidor.

Medlem

Cool. Vad måste man göra för att få poängen? Klicka på en massa banners eller nåt?


signatur
Medlem

Nee men bli medlem på olika hemsidor...men som sagt man måste veta sånt i tid typ

KoP
Medlem

Ingenting är gratis.. finns alltid en hake.

Medlem

Den girige råkar ofttast illa ut,
folk verkar helt tappa vett och sans första nåt påstås vara gratis.

Inaktiv

ingenting är gratis...


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Men det är gratis att bumpa trådar!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar