Sacred2 Fallen Angel

Medlem
Sacred2 Fallen Angel

Hej!

Tänkte höra med er som köpt Sacred2 om de är något att ha.
Satt och väntade ut de spelet,..men tappat lite intresse, och sen e ju sommaren på gång!

Ni som spelat de..
Är det värt?
Mycket spel för pengarna?
Håller dom vad de lovat multiplayerdelen?
Funkar Kontrollen skönt?

Taack!

Medlem

jag köpte det igår och kan än så länge säga att kontrollen är riktigt skön, resten av frågorna kan jag inte svara på.

De problem jag stött på än så länge är att det inte går att välja target att attackera samt att minimapen är en stor gröt

Medlem

Jag är lite sugen på det men GT's rescension avskräcker mig, dom säger att det e en väldigt slarvig, buggig portning.
Småbuggar kan jag leva med, men tydligen så har det rätt många krashbuggar också.

Kanske då det hamnar i Fyndlådan och har ett par patchar under bältet..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ni som spelat de..
Är det värt? Jag har pungat över 100timmar speltid, så redan där är det värd stålarna tycker jag.

Mycket spel för pengarna? Jao.

Håller dom vad de lovat multiplayerdelen? Vet inte vad dom lovat, men det går spela upp till fyra stycken och det är kul!

Funkar Kontrollen skönt? Tar någon kvart att lära sig dom, men sen är det bara att köra, fina kontroller.


signatur

iObject!

Medlem

Låter hur grym som helst, då har jag ett höstspel sen då

Medlem

Ja, ett riktigt mysigt spel, med en förbaskat massa speltimmar. Buggarna må vara många, men det handlar mest om små små buggar. Inget förödande alltså.

1
Skriv svar