Varför hjälper flood mig i halo 3

Medlem
Varför hjälper flood mig i halo 3

Körde igenom kampanjen första gången idag. Lyssnade inte så jätte noga på storyn.
Men det är på en bana där man får hjälp av the flood för att komma fram till the prophet.
Fattade ingenting man fick hjälp av jävligt många från the flood. sen när man väl kommer fram dit så dödar covenanten the prophet o dem har vänts sig imot mig igen!
VARFÖR detta lag byte av the flood?! Jag trodde de var primitiva som zombier.

Medlem

Har ingen aning, när jag spelar halo 3 så hör jag aldrig på vad dom säger xD
Men men, läs böckerna vet ja!


signatur

Wai

Medlem

Jag är dålig på att förklara, de jag säger är spela alla 3 spelen och försök hänga med i storyn


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

The flood styrs have gravemind eller vad han heter, spela ettan och tvåan så fattar du.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

The Flood blir utrotade om ringarna aktiveras, därför hjälper de en att döda Prophet of Truth så han inte kan göra det, och som Neatherblade säger, de styrs av Gravemind som han en ganska hög intelligens.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

The Flood blir utrotade om ringarna aktiveras, därför hjälper de en att döda Prophet of Truth så han inte kan göra det, och som Neatherblade säger, de styrs av Gravemind som han en ganska hög intelligens.

O det är han med grov röst som ploppar upp o förstör bilden?

Skiter ju istort sätt i storyn i spelet. Vill bara att de ska vara krig! När man får hjälp av människor vs covenanterna är roligast.

1:an o 2:an har jag redan till gamla xbox. Ska nog lira igenom dem igen så jag fattar storyn till 100%

1
Skriv svar