Vill ha speltips på krigar spel

Medlem
Vill ha speltips på krigar spel

Jag har köpt en xbox360 men är dåligt insatt i vilka spel det finns till den. Jag är ett stort fan av WoW, final fantasy, Diablo och spel i dessa stilar. Gärna magi / svärd kulturen. Några tips på bra spel för mig?

Tack

Medlem

Fable 2 kanske? Är ju lite RPG/"krigar"-spel över det. (finns massor av magi)

Medlem

Sacred 2 - Fallen Angel, kanske kan va värt att titta på, dock inte hunnit spela det själv ännu


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

The elder scrolls IV: Oblivion lite medeltid med svärd och magi.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Sacred 2 som gorm sa, det är lite åt Diablo hållet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Första jag tänkte på när jag läste titeln var RTS-spel alternativt Call of Duty 4.

Inaktiv
Skrivet av MilleX:

Oblivion IV lite medeltid med svärd och magi.

Vill inte vara nån språkpolis men det är faktiskt the elder scrolls IV: Oblivion. Oblivion är del fyra i elder scrolls serien. Fast det kanske bara var ett klantfel. Nu vet du om du inte visste iaf

Medlem
Skrivet av jeppe95:
Skrivet av MilleX:

Oblivion IV lite medeltid med svärd och magi.

Vill inte vara nån språkpolis men det är faktiskt the elder scrolls IV: Oblivion. Oblivion är del fyra i elder scrolls serien. Fast det kanske bara var ett klantfel. Nu vet du om du inte visste iaf

Vet redan, men om det ska vara så petigt så får jag väl ta och redigera inlägget.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Jag har köpt Sacred 2 nu, lirat det i några timmar. Ganska kul. Men jag har stora problem att läsa vad det står i texten. Detta är mitt första riktiga spel till xboxen så jag vet inte om det ska vara såhär. Sitter jag mer än 2meter iväg från tvn är det komplett omöjligt att läsa, tycker även minimapen blir totalt grötig. Har ni samma problem?

Jag har en 32tum tjock tv med scart ingång, skulle det bli mycket bättre med en modern tv?

Medlem
Skrivet av Johnhedlund:

Jag har köpt Sacred 2 nu, lirat det i några timmar. Ganska kul. Men jag har stora problem att läsa vad det står i texten. Detta är mitt första riktiga spel till xboxen så jag vet inte om det ska vara såhär. Sitter jag mer än 2meter iväg från tvn är det komplett omöjligt att läsa, tycker även minimapen blir totalt grötig. Har ni samma problem?

Jag har en 32tum tjock tv med scart ingång, skulle det bli mycket bättre med en modern tv?

Jag har samma problem och har en 32tum tjocktv, så det är en ny tv du behöver.

Ett annat spel som är otroligt roligt, som har med magi och svärd o sådant är Castle Crashers. Är nog det roligaste spelet jag kört på länge, Finns på Xbox Arcade.

Medlem

typsikt................ MAMMA!!

Medlem

Lär hjälpa litegrann (men förvänta dig inga underverk) med en äkta RGBscart om du inte redan har en sån förstås...
(INTE sådan som följer med, utan man måste köpa den separat, svindyr förstås om man köper orginal, men billigare än ny teve).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Om du skulle köpa en hd tv, kommer du se galant!


signatur

Wai

Inaktiv
Medlem
Skrivet av jeppe95:
Skrivet av MilleX:

Oblivion IV lite medeltid med svärd och magi.

Vill inte vara nån språkpolis men det är faktiskt the elder scrolls IV: Oblivion. Oblivion är del fyra i elder scrolls serien. Fast det kanske bara var ett klantfel. Nu vet du om du inte visste iaf

Herreje..menar du verkligen det?

Medlem
Skrivet av jeppe95:
Skrivet av MilleX:

Oblivion IV lite medeltid med svärd och magi.

Vill inte vara nån språkpolis men det är faktiskt the elder scrolls IV: Oblivion. Oblivion är del fyra i elder scrolls serien. Fast det kanske bara var ett klantfel. Nu vet du om du inte visste iaf

1
Skriv svar