Figt Night Round 4 Demo! Uppdaterad...

Medlem
Figt Night Round 4 Demo! Uppdaterad...

Hej!

Slog just på min Xbox och där låg FNR4-demot och väntade! Laddar hem as I write!

Skriver några intryck så snart jag testat det.

Update: Jag är en slarver som inte såg att detta demo släpptes förra veckan... Oh well, no harm done!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Har nu testat demot och WOW! Underbart! Kontrollerna är mycket mer precisa och mycket snabbare respons än Round 3. Fysiken och grafiken är helt sinnessjuk!

Man får spela en exhibition match mellan Manny Pacquiao och Ricky Hatton. Man får även spela igenom en liten tutorial innan matchen. Repriser går också titta på ur olika vinklar, samt en free roam kamera. Man får även en liten genomgång av alla nya features i Round 4 i början av demot, turneringsdelen har förbättrats avsevärt och med nya onlineläget, där alla deltar i en rankinglista och slåss om världsmästartiteln.

Har svårt att hitta något negativt överhuvudtaget med detta demo! Det skulle vara att man inte fick testa att spela Tyson eller Ali men vem skulle köpa spelet om man fick det gratis, eh?

Givet köp dag ett!


signatur

- r4z0r -

Medlem

ska också ta och ladda demot och testa.
gillar fight night, får se om 4an är bättre än UFC 2009


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Oj länge sen man va inne på krysslådan. Hade inte en aning om att deta släppts, defenetivt ska jag köra demon:)

Inaktiv

låter nice tankar demo*


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Jävlar vilken skön känsla det har.

Drog hem det igår och spelade ett par matcher mot polaren.
Beroendeframkallande var ordet.

Medlem

Uhm, drog ner för att testa men skiten låser sig varje gång när det ska starta. Får bara upp med FN4 och EA loggan och sen händer inte ett skvatt, kontrollen svara inte och jag måste stänga av på xboxen.
Har tagit bort demo't och laddat ner det igen men samma sak händer varje gång.

Nån som vet vad det kan va?

EDIT: Ok, hitta fix på problemet. Va tvungen att dra ur nätverkskabeln till xboxen när man ska köra!


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Inaktiv

Testat demot, älskar det, ska köpa det, förhoppningsvis första dagen. :D:D:D:D

1
Skriv svar