Inaktiv
Gears of War 2

Jag är full medveten om att det redan existera en tråd om en av det finaste spelen. Men den är bara fylld med frågor och annat, inget direkt "Ska vi träffas och spela horde?". Jag kanske är ensam om det men efter att ha spelet horde i snart 4 timmar så börjar man tröttna på människor som bara lägger av så fort de där. Speciellt de som "hostar" spelet. Det är osportsligt & fruktansvärt irriterande.

När jag satt och spela i dag så var det dessutom ett gäng med tyska ungar som bara satt stila och detta hände mig ett flertal gånger att folk går och äter eller bara försvinner.

Så då fick jag idén att skapa en tråd där man kan samla människor som vill träffas och spela vissa tider, inte jätte bestämda, men det hade varit trevligt att spela med lite svenskar.

Jag kommer antagligen få en del skit för att jag skapade denna tråden, och det som kommer efter blir nog bara mer "bensin på elden", men det faktum är att det finns yngre använder på forumet och vissa av den kanske lite väl omogna därför efterlyser jag bara lite äldre spelare som kan, alternativ mogna människor, som bara spelar för kicken och för att det är roligt!

Skriv gärna ner era "gamecards" så kan vå väl bestämma en tid där vi samlar 8 personer, blir det fler kan man ju ta en trevlig match och såga i varandra i stället.

Eller vad tycker ni? Är jag ute och cyklar?

Medlem

Det går alldeles utmärkt att samla några spelare i den redan existerande tråden. Försök undvika att skapa onödiga trådar som bara förvirrar en.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Det går alldeles utmärkt att samla några spelare i den redan existerande tråden. Försök undvika att skapa onödiga trådar som bara förvirrar en.

Känns ganska meningslöst att göra det då det snabbt skulle vara en del andra "post" i mellan

Medlem

Har du provat?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Har du provat?

Ska göra detta, men svarade på denna innan

Medlem

Gears of War 2: Den lilla tråden:D

1
Skriv svar