GoW2 + GTA4 + L4D = Förvirring?

Inaktiv
GoW2 + GTA4 + L4D = Förvirring?

I dag så tänkte jag, efter att ha övertalat min flickvän, inhandla ett nytt spel. Jag gjorde en liknade tråd för att tag sen och fick bra respons. Detta under lättade mitt val och jag slapp den så kallade ångesten som följer med i bland.

Som huvudrubriken lyder så handlar det om följande spel:

GTA 4: Var på tapeten innan men har blivit tveksam inför detta då det kanske lätt blir för enformigt.

L4D: Verkar vara sjukt roligt, nu när jag "tränat" bort min abstinens för "tangentbord/mus".
Dock kanske man är lite efter fortfarande?

GoW2: Alla här verkar lyfta spelet till skyarna? Spelade 1:an på datorn där man märkte att det inte var gjort till just PC.

Så vad anser ni, mina kära forum kollegor, att man ska inhandla för mest "live" + "nöje"?

Medlem

Gears of war 2 lätt eftersom du har spelat ettan:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

"I dag så tänkte jag, efter att ha övertalat min flickvän, inhandla ett nytt spel. "

Hör jag ljudet av en piska skena genom natten? Har du några polare att lira med så är L4D ett måste.

Medlem

Alla 3 spelen är rätt ok.

GTA4: Lång singelplayer sen kan man förlänga det med Lost and Damned som finns att köpa via Live med ny story och karaktärer. Samt att du inte spelar som Nico.

GOW2: Lagom lång SP, bra mycket bättre än ettan. Det är även många som spelar online.

L4D: Kort sp läge, går att spela igenom på ca 4 timmar, MP har lite längre livslängd med coop och versus, vet inte om survival har kommit till 360 än men det är väldigt kul på PC i alla fall.

Svårt val mellan dom, men GOW2 får min röst, för att det är mycket action från början till slut.
Även ett plus om du har spelat ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det blev Gears Of War. Offrade Dead Rising som inbyte och fick det för 79:-, fick hela 150:- för Dead Rising

Medlem

Bra där. Jag brukar oftast klara ett spel och aldrig spela spelet igen, men Gears of War 2 är ett av de få spelen som jag brukar spela efter långa pauser. Suget kommer då och då.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det kan man hålla med om.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Det blev Gears Of War 2. Men nu har jag sjukt stora problem med router och xbox...

1
Skriv svar