Återställa xboxen till fabriksinställningar?

Inaktiv
Återställa xboxen till fabriksinställningar?

Min xbox beter sig allmänt konstigt och innan jag lämnar in den kanske jag testa om jag kan återställa den till fabriksinställningar på nått sätt? Skärmen är alltså kolsvart så jag behöver ett sätt som inte kräver att jag ser något


signatur

They once tried to make a toilet paper out of Chuck Norris, but there was a problem. It wouldn't take shit from anybody.

Medlem

Hittade det här på google

Citat:

Återställa till fabriksinställningar / återställning moderorganismen lås (obekräftade)
This was posted on the xbox-scene forums and might work only with older versions of Xbox 360 dashboard. Detta var postat på Xbox-scene forum och kan bara arbeta med äldre versioner av Xbox 360 Dashboard.

Press the following key combination Tryck följande tangentkombination

Left Trigger, Right Trigger, X, Y, Left Bumper, Right Bumper, Up, Left Bumper, Left Bumper, X Left Trigger, Right Trigger, X, Y, Left Bumper, Right Bumper, Up, Left Bumper, Left Bumper, X

This should give you a dialogue asking whether or not you want to reset your system to factory default settings. Detta bör ge dig en dialog frågar huruvida du vill återställa datorn till fabriksinställningarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Vad menas med bumper? Spak?


signatur

They once tried to make a toilet paper out of Chuck Norris, but there was a problem. It wouldn't take shit from anybody.

Medlem

Knapparna ovanför avtryckarna, Right Bumper = Höger axelknapp och Left Bumper = vänstra axelknappen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar