Fråga - PC Headset adapter -

Fråga - PC Headset adapter -

Skulle behöva lite input från er Xbox 360 veteraner & experter. La märke till denna produkt på webhallen: Xbox 360 Headset Connector http://www.webhallen.com/prod.php?id=93350 Vore fantastiskt roligt med den möjligheten för en sådan billig peng.

Hörlurarna jag vill använda är mina älskade Sennheiser 555. Notera att dessa INTE har en inbyggd mick.

Så det jag undrar är om det är möjligt att koppla in en extern mick till boxen/adaptern så att jag faktiskt kan använda mina härliga Sennheiser`s, utan att missa en sådan viktig del av spelandet?

En annan sak jag undrar över är hur pass mycket (om alls) av ljudkvalitén som går förlorad av att använda adapter?


signatur

50 procent PC / 50 procent Xbox360.

Medlem

Åååh, sån vill jag också ha

Frågan är om det verkligen är bra, om jag förstår rätt så kopplar man in den i kontrollen (?), går det verkligen nog ström igenom där för att köra på hög volym.

Jag har också Sennheiser HD555, sjukt grymt att köra CoD4 med dem på Xbox. Jag kopplade bara in stereon i Xboxen och kör med det uttaget, fungerar perfekt men lite dyrare om man inte har en stereo :).

Medlem

jag har en sånn, den funkar helt perfekt, och klart att du kan ha ha en extern mick (: strömmen kommer från tvn så de är inte så stor fara med batteriet Satsa på den helt klart

Skrivet av uuuubers:

jag har en sånn, den funkar helt perfekt, och klart att du kan ha ha en extern mick (: strömmen kommer från tvn så de är inte så stor fara med batteriet Satsa på den helt klart

Ah sweet

Det tackar vi för. Tack Ubers, det var glada nyheter!


signatur

50 procent PC / 50 procent Xbox360.

1
Skriv svar