CDON; 360 arcade för lite över tusenlappen

Medlem
CDON; 360 arcade för lite över tusenlappen

Såg precis att de på CDON:s tioårsrea idag säljer en 360 arcade (alltså med HDMI men utan hårddisk) plus de två spelen Kung Fu Panda och Lego Indiana Jones för 1199 kr (priset gäller om man använder någon sorts money-back blankett som finns där), för de som inte har en 360 men är sugna kan det ju vara läge att köpa, hårddisk går ju alltid att köpa till senare:)

Då jag redan har en 360 önskar jag att de istället hade samma erbjudande på en PS3:a, det hade varit något det;)

Tänkte bara tipsa iaf, peace out


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Äh, får bli en Pro nästa månad istället.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

sorry ifall jag bumpar upp tråden men vill bara informera, Det finns att köpa något set med Ethernetkabel, 60GB HDD, INTERNET ADAPTER för 699.

1900 för alltihop.

Medlem

Då kommer ju frågan, var finns detta set?


signatur

Videomupp

Medlem

gäller 360-rean än :O?
isåfall bör man ju ta och slå till.. i bordet

Medlem

Biffenstek vart hittar man denna 60gb HDD?

jag köpte tyvär en arkad och jag ångrar mig som satan för allt kräver nästan en HDD nuförtiden, och jag kan inte koppla upp på itnernet utan den tydligen

och det är så ovanligt dyrt att köpa en HDD till boxen att jag borde köpt en pro istället för samma pris

Medlem

Jag tror att det han snackar om är denna

http://www.webhallen.com/prod.php?id=92718

Är lite sugen att köpa den själv men har redan en 20 gigs disk och 60 gb för det priset är fortfarande meh. Sen har man headsetet sedan innan också.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WaltX:

Äh, får bli en Pro nästa månad istället.

lol ? på din info står det att du redan har en Xbox 360, ska du ha en till eller ljuger folk om vilka konsoller dom har på sin info och bara kryssar i en hög med konsoller ?

Medlem

Inlägget är postat 2009-04-14 20:55:30, och dessutom hade han afaik en launch-360 innan som gick sönder pga MS inkompetens att kvalitetskontrollera sina konsoler.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

åhå.. kollade faktiskt inte datumet för hans inlägg.. my bad.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Inlägget är postat 2009-04-14 20:55:30, och dessutom hade han afaik en launch-360 innan som gick sönder pga MS inkompetens att kvalitetskontrollera sina konsoler.

Precis.

Sista gången den gick sönder så var det någonting fel med grafikkortet skulle jag tro. TVn fick ingen bildsignal. Reparationen skulle kosta nästan lika mycket som en ny konsol, så därför blev det en ny istället.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar