Xbox 360 data transfer cable?

Inaktiv
Xbox 360 data transfer cable?

Är det någon som vet var man kan få tag på en billig kabel (Då menar jag t ex Siba eller något liknande som man kan åka till) förutom den som är gratis hos Microsoft (tar 10000000 år innan man får hem skiten). Är beredd på att lägga till pengar, ska använda den för att föra över sparfiler från min gamla 20 GB till min nya röda elite så då kan jag ju förstås passa på att fråga om det möjligen finns något annat enklare sätt än detta (vet om minneskortet men det är alldeles för dyrt)?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

beställ en från MS så kommer den någon gång, i värsta fall har du 2 st

Inaktiv
Skrivet av uuuubers:

beställ en från MS så kommer den någon gång, i värsta fall har du 2 st

Får nog göra det, men undra när dem kommer fram.
Tror ni den finns på EB Games?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Jag tror inte det tar så långt tid. Hinner säkert komma på de dagar du lägger ut på att kolla efter en i sverige.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Beställde en MIDI-kabel till GH-trummorna. Kom efter cirka två veckor om jag minns rätt. Och då skickades den från Storbritannien om jag minns rätt(igen).

Inaktiv
Skrivet av Daerken:

Beställde en MIDI-kabel till GH-trummorna. Kom efter cirka två veckor om jag minns rätt. Och då skickades den från Storbritannien om jag minns rätt(igen).

Där rök det roliga påsklovet xD


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Kan du inte ringa runt till polarna. Du känner säkert någon som har ett minneskort.

Inaktiv
Skrivet av Varnberg:

Kan du inte ringa runt till polarna. Du känner säkert någon som har ett minneskort.

Ringde EB games men fick bara svaret "finns ej att riktigt hitta i Sverige, gå in på Xbox supporten och beställ en gratis från Storbritannien".
Verkar tyvärr vara just precis det ända jag kan göra


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

1
Skriv svar