Saints row 2- Bra val?

Inaktiv
Saints row 2- Bra val?

Hej har ett tag tänkt köpa Saints row 2 till xbox 360 men vet inte riktigt om det är bra eller rekommenderas kanske skulle köpa gta iv och sen köpa lost and damned. Så ni kanske kan ge mej ett tips villket som är bättre? VIll gärna prova saints row 2 för har redan spelat Gta iv:|:|

Tack på förhand..

Medlem

Har du redan spelat igenom GTAIV och känner att du inte har någon större lust att köra en ny omgång inom den kommande framtiden bör ju Saints Row 2 ses som ett köp. Vill du köpa det "bättre" spelet är däremot GTAIV det självklara valet, i alla fall om du frågar mig.

Jag har själv inte spelat Saints Row 2, men äger ettan sedan tidigare och även om det är ett underhållande spel så står det sig inte speciellt högt jämfört med GTAIV. Kan inte tänka mig att Saints Row 2 är SÅ mycket bättre än ettan, dvs. om det ens är bättre överhuvudtaget.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Själv gillar jag Saints row serien bättre än GTA serien,
Saints row 2 är ett självklart köp och förtjänar att testas.

Spelade GTA IV ett tag och kände att det var lite stelt och tråkigt på nåt sätt. :\


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Vill du köra ett mer seriöst spel så köå GTAIV annars Saints Row 2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gillade inte saints row 2... bilstyrningen kändes helt fuckad... aim'ingen också för den delen. (ja, jag spelade det på xbox)

Köp GTA IV, när du klarat det kan du köpa DLC'n Lost And The Damned

Medlem

Saints row är grymt roligt, men man tröttnar efter nån timme. Spelet är lite för orealistiskt , fast det är bättre än GTA IV enligt mig

Inaktiv
Skrivet av uuuubers:

Saints row är grymt roligt, men man tröttnar efter nån timme. Spelet är lite för orealistiskt , fast det är bättre än GTA IV enligt mig

Har klarat hela GTA IV på pc så jag hade också tröttnat nu på 360 instead ?

Medlem

Saints för det extreme och GTA IV för finliret


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

saints row 2 och GTA4 är rätt olika spel fast ändå inte.

GTA4 har bättre kännsla överlag osv men det finns mer saker att göra i Saints row 2, där har man verkligen valt att sattsa på kvantitet och allt är inte av kvalitet kanske.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Imo så har Saints Row 2 överlägsen "Skojfaktor" många fler kringaktiviteter.

Bara det att du kan customisera gubben tills Belsebub kommer o tar dig ger ju mervärde till tusen.

GTA IV må vara ett bra spel, men det var inte speciellt roligt, det var mest drygt med alla jävla Emokompisar som ringer stup i kvarten och vill gå o bowla.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Gta IV om du vill ha hyfsat bra bilstyrning och fin grafik, Saints Row 2 om du vill ha mer möjligheter och kasta iväg människor. Själv så har jag klarat Gta IV 2 gånger på 360 så jag vet en del om det, blir lite tjatigt efter ett tag men har inte spelat Saints Row 2 så mycket. När jag spelade det så var det superkul (Kasta iväg männsikor som sagt,flygplan ftw,fallskärm,bajsbil,zombie spel modet,mer vapen,mer kläder,mer våldsamt) men kass grafik och super mega mega kass bilstyrning och körkänsla Skaffa Saints Row 2 först och Gta IV sen för online spel och The Lost and Damned


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv
Medlem

Saints row 2 är mycke roligare än gta IV för att gta känns så stelt och att dom sattsat för mycket på verklighet.

Medlem

Om nåt har stel spelkänsla (och körkänsla) Så är det ju Saints Row 2.

1
Skriv svar