Överföra filer från gammal HDD till ny HDD?

Medlem
Överföra filer från gammal HDD till ny HDD?

Hi,

Hur går det till egentligen? Tänker köpa en ny Xbox 360 Premium med 60GB HDD och vill överföra allt jag har i min nuvarande HDD till den nya.

/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Sparningarna har jag ingen aning om men sådant som du laddat ner tror jag att det går till såhär: Skriv in din gamertag på ditt nya xbox ( elr aja, du har ju inte det än men iaf ) sen laddar du bara ner allt igen tror jag.


signatur

Wai

Medlem

Har hört att det ska gå att överföra allting, men kommer inte ihåg hur.

På tal om att ladda ner tillägg/arcade spel igen, hur gör man om man redan har laddat ner någon grej 2 gånger redan (man har ju bara 1 redownload)?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Har hört att det ska gå att överföra allting, men kommer inte ihåg hur.

På tal om att ladda ner tillägg/arcade spel igen, hur gör man om man redan har laddat ner någon grej 2 gånger redan (man har ju bara 1 redownload)?

Man kan väl ladda ner grejer man har köpt hur många gånger man vill?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av WaltX:

Har hört att det ska gå att överföra allting, men kommer inte ihåg hur.

På tal om att ladda ner tillägg/arcade spel igen, hur gör man om man redan har laddat ner någon grej 2 gånger redan (man har ju bara 1 redownload)?

Finns ingen begränsning, har man väl köpt nåt då kan man redownloada det hur många gånger som helst,
och att föra över från en hdd till en annan kan man göra med en överföringskabel,
man får en sån med om man köper en ny hdd, fast vet inte om man kan få tag på en sån sladd lös.

Medlem

Tror du ska få en Migration Data Kit-cable ifall du mailar Microsoft eller något liknande. Kanske bara gällde vid Elite releasen.. bah, jag minns inte!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Du kan ju alltid göra det med ett minneskort som jag har beskrivit i den hära gamla posten.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=68723&page=1#post_908441


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tack för alla härliga svar.

Zymac, det där kan jag försöka göra om jag inte får tag på någon sladd. Tack!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar