Radera Gamescore mm ?

Inaktiv
Radera Gamescore mm ?

Finns det något sätt att radera gamescore för alla gamla spel man spelat, och eventuellt alla spel man spelat förut? Dvs så inga spel man spelat förut som man inte spelar inte finns i bland spel man spelat.

Jag är ganska pedantisk och vill hålla det snyggt och bara ha gamescore på dom spel ja spelar och är aktiv i.

Jag vet inte om det går att fixa det här utan att radera sin profil och skapa en ny men det är värt att fråga.

Tacksam för svar


signatur

Lock and load.. And Dodgethis is coming.

Medlem

Går ej. Du får isåfall skapa ett nytt konto.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

nä går bara ta bort från spel man spelat som man inte fått några gamer score på.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Tack för det snabba svaret, då vet ja vad jag är tvungen att göra. Tack så mycket..


signatur

Lock and load.. And Dodgethis is coming.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

nä går bara ta bort från spel man spelat som man inte fått några gamer score på.

Hur då?


signatur

Wai

Inaktiv

jo det undrar jag med hur så kanske man slipper ta bort hela kontot tack


signatur

Lock and load.. And Dodgethis is coming.

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av MiXiE:

nä går bara ta bort från spel man spelat som man inte fått några gamer score på.

Hur då?

Du tar upp listan där det står achievements och går ner till spelet där du har 0 så står det X for delete game history eller något sådant.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av MiXiE:

nä går bara ta bort från spel man spelat som man inte fått några gamer score på.

Hur då?

Du tar upp listan där det står achievements och går ner till spelet där du har 0 så står det X for delete game history eller något sådant.

Tack!


signatur

Wai

1
Skriv svar