360/Dator på samma skärm?

evh
Medlem
360/Dator på samma skärm?

Funderar på att koppla 360n till datorskärmen. Undrar om det finns någon adapter som man kan koppla från skärmen till datorn och 360n separat. Så man slipper byta kabel.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

har du en dvi och en vga ingång i skärmen är det inga problem kör skälv så om du inte har det blir det kanske problem men bore ju finnas ngn adabter lr något

evh
Medlem

Har bara en dvi ingång, men funderar på ny skärm. Vad har du för skärm och hur gör man för att byta mellan dator och xbox?


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

Jag har en HP LP2465 och har 2 dvi-ingångar den funkar de att köra 2 enheter på, bara att trycka på en knapp så switchas det
såg att den hade utgått mn de flesta skärmar har väl flera ingångar idag?

Medlem

Har också en sån skärm
Vad haru för kabel då?

Medlem

http://www.webhallen.com/prod.php?id=46051

Själv kör jag med den... Har både DVI och VGA i min skärm. Och använder VGA utgången till boxen. Funkar galant.

Inaktiv

I en del nya skärmar finns det ju även hdmi ifall du endå skall skaffa en ny. Detta förutsätter ju självklart att du har en box med hdmi.


signatur

/ Lixom

Medlem

Jag har liknande uppsättning som Fargo med VGA ifrån 360n. Antar att de skärmar med både DVI- och VGA-ingång har en knapp liksom min för att ändra källa. Närmare bestämt sitter jag med en Samsung SyncMaster 223BW som, utöver att vara den bästa skärm jag haft, nog är lite gammal och finns säkerligen värre saker att få tag på nu.
Oavsett är konceptet oerhört smidigt eftersom man ändå intar sitt spelande vid skrivbordet i sin sköna kontorsstol.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar