Medlem
360 eller ps3

undrar vilka för-nackdelar med ps3 jämfört med xbox 360 tycker själv 360 har alla för delar jämnför med ps3 kontrollen,storlek,meny mm.
den ända fördelen ps3 har är upplösning och gratis internet.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Finns redan en massa trådar på samma ämne, använd sökfunktionen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

skit i de, kolla på vilka spel som finns till vad.
det är väll spelen du ska spela?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

^- Listen to The Ice, välj den konsol som passar dig bäst spelmässigt. Annars finns det någon ett tiotal trådar minst som avhandlar ämnet.

Fördelen med 360 som det är nu är väl priset om man vill ha en maskin att spela på istället för att sitta o runkar till en massa funktioner man kanske inte använder.

Medlem

forstor inte varfor man klagar pa menyn och kontrollen. jag gillar menyn och kontrollen iaf.

Medlem

Du borde kolla upp vilka konsoller dina polare har i första hand, för det är ju i polarnas sällskap det är roligast att lira med,
har du inga polare som har nån konsoll gå då efter vilka spel du gillar och vilken handkontroll som passar dig bäst.

Medlem

Kolla på spelutbudet hos dom olika konsolera


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

"Hej, vad är bäst äpplen eller apelsiner? Äpplen har tunnare skal och smakar äpple, apelsiner har tjockt skal och smakar inte äpple! Jag postar detta i det officiella äppelforumet så får jag bäst svar, tack hej!"


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Alla verkar tro att jag söker efter en konsol men det är FEL.
jag vill bara tycka vad alla i almänhet tycker om xbox360 och ps3.Jag har redan 360 och är nöjd med det me va tycker alla andra det är det jag vill veta


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Jag tycker personligen att den är ful, låter mycket, har medelmåttig grafik, dyra och få bra spel och sa jag att den lät mycket?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Alla verkar tro att jag söker efter en konsol men det är FEL.
jag vill bara tycka vad alla i almänhet tycker om xbox360 och ps3.Jag har redan 360 och är nöjd med det me va tycker alla andra det är det jag vill veta

Det var därför jag sa att det finns redan flertalet trådar om det, det slutar bara med att fanboys från de olika lägren tar över.
Vi behöver inte ännu en tråd på samma ämne.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Finns redan en massa liknande trådar.

Låst.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar