vilket spel är bäst

Inaktiv
vilket spel är bäst

vilket är bäst fable 2 eller mirror's edge

Medlem

Wow 2 mycket bra spel, dock hade ju fable 2 många brister enligt mig men det är fortfarande bra.

Jag tycker Mirrors edge, älskar free running och parquor

Har du svårt att bestämma vilket du ska köpa eller är den en fråga om smak?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Om du velat hade du ju kunnat slå ihop alla dina trådar i en enda så man slipper bläddra för att se vad du e ute efter.

Bäst..bäst e väll en smaksak, då de inte är samma genre är det väll ganska svårt att säga om man inte känner dig.

Kolla trailers, surfa.skapa egna visioner sen chansar du..

Både Fable 2 och Mirrors Edge e bra spel. Men på olika sätt.

Medlem

Svårt att säja vilket som är bäst på rak arm bara.
Men tycker Fable II är något roligare


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Två bra spel, men måste ändå säga att mirror's edge är bättre. Ett ganska unikt spel i mina ögon.

Medlem

Mirrors edge är ett sjukt roligt och bra spel, har i oförsig inte spelat fable 2 bara den första, men mirrors edge är ett tips

Medlem

Om du föredrar att inte behöva kompromissa i ditt spelande så ta Mirror's Edge till din PC och upplev det där. Där är det en mer felfri upplevelse än Fable 2 på xboxen. Men skulle jag sätta de bredvid varandra som underhållning skulle jag ändå gå på Fable 2, för att trots dess tappra försök att få mig sluta spela det så fortsatte jag, och det måste säga en hel del.

Två bra spel som sagt, för vad de är; olika och ojämförbara på det.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fable 2 håller väl iof längre. Men Mirrors Edge har sjukt kul gameplay.

Medlem

Fable 2 utan tvekan säger jag. Gillade aldrig mirrors edge. Bara spelat på PC, men kanske bättre till krysslådan, vad vet jag?

Inaktiv

Fable 2 såklart, har båda


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Undrar vad han köpte? om han nu skulle köpa nåt av dem


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Väldigt underligt val, fable 2 eller mirror's edge vilket som är bäst, det beror ju på om du gillar att springa på hustak eller döda grodor och sånt.

Gillar du att göra båda sakerna köp båda 2.

1
Skriv svar