Mercenenaries 2, achievementbugg?

Medlem
Mercenenaries 2, achievementbugg?

Kanske inte så många som spelar detta men måste ändå fråga, hur gör man för att få "Tattooed Millionaire" egentligen? Jag har långt över 30 miljoner men enligt beskrivningen ska man få den efter 1 miljon...

hjälp?

Medlem

Where is my Achievement?

As anyone who started the game can tell you, this game is bugged to the ends of the digital world! Many people are finding themselves unable to attain an achievement they so rightfully deserve. You are not alone. This is a glitch and will most likely be patched with the first real update. You might also find that you randomly and without cause unlock this achievement while playing later on. Again, the issue is most likely faulty game code.

Hoppas det hjälper, mer info här http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=932882&to...

Medlem

Händer de att Achievement missas ibland?
jag får inte achievement på mitt skate2, fastän jag har de som krävs.. tröök

Inaktiv

Jag har inte fått achievements för vissa skulls på halo.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Jag har inte fått achievements för vissa skulls på halo.

Kanske därför det inte är nån achivement på den skallen?


signatur

Wai

Inaktiv

jo


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

jo

Säker, om jag minns rätt är de bara de 9'o guldskallarna som ger achievs, sen finns de ju silver och vanliga skallar

Men funkar de inte kan du ju prova att plocka upp den igen via nytt spel i Heroic eller Legendary


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av General_Toxer:
Skrivet av MiXiE:

jo

Säker, om jag minns rätt är de bara de 9'o guldskallarna som ger achievs, sen finns de ju silver och vanliga skallar

Men funkar de inte kan du ju prova att plocka upp den igen via nytt spel i Heroic eller Legendary

Det är bara på några guld skallar det är achivements.
MiXiE, är du säker på att det är just den skallen det är en achivement på?


signatur

Wai

Inaktiv

men ja så sluta dryga dig.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

men ja så sluta dryga dig.

Han försöker bara hjälpa dig, men är du säker på att de inte är nåt du missat kan du ju prova med att kolla in halo3 delen i Bungies forum.

Finns nog fler som haft samma fel o hjälper till.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Hehe, är man är säker så är man

Jag är helt säker på att jag äger de 2 grejer man behöver för att få Real Estate Mogul achivementen i skate2,. men får den inte.....

så drygt

1
Skriv svar