Vilken konsol har HDMI?

Inaktiv
Vilken konsol har HDMI?

På xbox hemsida står det inte utförligt vilken konsol som har HDMI-port. Det står att elite har det men det står ingenting om det på arcade och premium beskrivningarna. Så jag undrar om någon av er vet vilka av versionerna som har HDMI-port.

Medlem

Alla nya har hdmi. Du kan kolla in lite olika modeller/alternativ som är tillgängliga här, alla har hdmi.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem
Skrivet av Shatter:

På xbox hemsida står det inte utförligt vilken konsol som har HDMI-port. Det står att elite har det men det står ingenting om det på arcade och premium beskrivningarna. Så jag undrar om någon av er vet vilka av versionerna som har HDMI-port.

Premium finns inte kvar längre, den kallas pro numera, och alla 360 har hdmi, från arcade versionen till Elite.

Men om du ska skaffa en 360 så ta en 360 pro, för en arcade versionen har ingen medföljande hårddisk, och pro är inte mycke dyrare än arcade.

Medlem

Så, slå till på en Pro model


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Tack för svaren. Jag har redan en premium/pro 20gb men jag funderar på att köpa en arcade bara för HDMI:ns skull. Det är väl inte krångligt på något sätt att koppla HDD:n till en annan 360 eller? I det här fallet arcade versionen.

Medlem

Om man går pro kan man likagärna köpa en elite nästan tycker jag. En HDMI-sladd är ganska dyr, och den ingår i elite. Sen lite större HD är aldrig fel. Bara det gör den lite mer "prisvärd". Sen så är ju svart lite snyggare oxå. Bara my five cents, men det är ditt val

Medlem
Skrivet av Shatter:

Tack för svaren. Jag har redan en premium/pro 20gb men jag funderar på att köpa en arcade bara för HDMI:ns skull. Det är väl inte krångligt på något sätt att koppla HDD:n till en annan 360 eller? I det här fallet arcade versionen.

Missade läsa ditt inlägg, men nej, det är inga problem alls att flytta över disken. Enklare än på dator.

Medlem

Får nog hålla med Pooslice. Har du inget specialerbjudande på Pro så tjänar du nog mer på att köpa en Elite. HDMI-kabel medföljer och du får en dubbelt så stor hårddisk för c:a 400kr mer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar