hur tror ni att nästa guitar hero kommer bli?

Inaktiv
hur tror ni att nästa guitar hero kommer bli?

Hur tror ni att det blir? typ ghwt 2 eller mera specifika band tex: foo fighters, buckethead.
Skriv dad ni tror.

Medlem

Hoppas på att dem börjar köra på riktiga instrument. Har fått nog av plastleksakerna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Hoppas på att dem börjar köra på riktiga instrument. Har fått nog av plastleksakerna.

Ifall du har fått nog av plastsakerna köp en riktig gitarr då.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:
Skrivet av WaltX:

Hoppas på att dem börjar köra på riktiga instrument. Har fått nog av plastleksakerna.

Ifall du har fått nog av plastsakerna köp en riktig gitarr då.

Det gjorde jag för 3 år sedan, vännen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

kolla in disney. Tror det inte bara kommer skitlåtar till den heller.. Det verkar riktigt coolt!

Medlem

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ett GH 5 kommer nog säkert i framtiden. RockBand 3 kommer väl? Då kommer nog inte Nevesoft backa ur.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

guitar hero greatest hits låter bra! vill gärna spela jordan och one i fullband.

Medlem

One får du ju på GH: Metallica

Medlem

Jag tycker inte Greatest Hits är något bra. Tecken pratar jag om då. De tänker i helt fel banor enligt mig. Bara ute efter snabba pengar.
Hade tänkt mer långsiktigt så hade det sett så annorlunda ut och de skulle inte, vad jag tror de kommer göra rätt så snart, döda genren. Vilket i sin tur gör att hela grejen kommer ligga lågt ett tag tills den kommer få sin renässans.

Hur vill jag då att de gjort? Inte min egen idé, men hade hellre sett att de för det första gått ihop med att tillverka instrumenten för både GH och Rock Band, den här typen av konkurrens är inte helt den som gynnar kunden, mer än att Red Octane faktiskt sätter mer måttligt pris på sina produkter.
Sälj ett startpaket och låt all eller resten av musiken gå ut som DLC. Typ som Singstar tydligen har det ordnat. 2009, generationen där samtliga konsoller har kopplat upp sig, känns rätt så aktuellt.
Vad jag däremot kan se är att de släpper dessa paket för att en del av deras målgrupp inte kopplar upp sin låda, men pallar Singstar-gruppen det torde ju dessa göra det, men att man kan släppa expansioner som med MMO, fast mer för att komma ikapp vad som givits ut för sig.
Detta är kanske vad som är tanken för nästkommande generation av konsoller och musikspel, men då får man väl banne mig hoppas att de inte lyckats mätta skiten innan dess.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Skrivet av Deragorn:

One får du ju på GH: Metallica

tänkte inte på det;)

men jordan får jag ju inte:( det behövs verkligen fler bucketheadlåtar i guitar hero eftersom han gör coola och annorlunda låtar. en riktig legend.

Medlem

Dåligare än nästa Rock Band.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Dåligare

Är du säker på att du ville böja det så, eller var det sarkasm?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av q0rra:

Dåligare

Är du säker på att du ville böja det så, eller var det sarkasm?

Dåligt, sämre, grammatik kanske?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

En kopia av Rock Band 3 kanske?

Medlem

Grr, jag menade sämre :' (


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Känns som de släpper spel efter spel hela tiden och är bara ute efter pengar.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av MiXiE:
Skrivet av WaltX:

Hoppas på att dem börjar köra på riktiga instrument. Har fått nog av plastleksakerna.

Ifall du har fått nog av plastsakerna köp en riktig gitarr då.

Det gjorde jag för 3 år sedan, vännen.

Sluta uppföra dig som en översittare då.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av MiXiE:
Skrivet av WaltX:

Hoppas på att dem börjar köra på riktiga instrument. Har fått nog av plastleksakerna.

Ifall du har fått nog av plastsakerna köp en riktig gitarr då.

Det gjorde jag för 3 år sedan, vännen.

Sluta uppföra dig som en översittare då.

Jag är inte bättre än någon annan bara för att jag spelar riktig gitarr. Om det är det du menar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Känns som de släpper spel efter spel hela tiden och är bara ute efter pengar.

Alla företag är väl ute efter pengar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av MiXiE:

Känns som de släpper spel efter spel hela tiden och är bara ute efter pengar.

Alla företag är väl ute efter pengar

Smart ass lol

Aja, vissa bryr sig om spelarna. T.ex. Valve. Har GH:WT, men blev sjukt sugen på RB2 när jag körde det hos en polare. Så, kanske blir av att hitta något att sälja eller bara att köpa skiten. Vill spela Painkiller!

1
Skriv svar